וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסי בלדוט: "אנחנו אופטימיים לגבי ההישארות בליגה"

קשר הפועל ראשל"צ מרוצה מהשיפור לאחרונה: "אנחנו משחקים כדורגל טוב. עכשיו צריך לא לספוג שערים כמו נגד הפועל עכו"

הפועל ראשון לציון המשיכה להציג סימני חיים אתמול (שבת) כשסיימה בתיקו חוץ דרמטי 2:2 נגד הפועל עכו וצברה נקודה רביעית בשני המחזורים האחרונים. לאור ההפסדים של הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים, והתיקו של הפועל חיפה, בראשון מאמינים שהקבוצה יכולה להישאר בליגה. אגב, זו היתה נקודת החוץ הראשונה של הקבוצה אחרי שלושה חודשים וחצי, בהם ספגה הקבוצה שבעה הפסדי חוץ רצופים, ויחס השערים של הכתומים עמד במשחקים אלה עמד על 21:3 לחובתם.

אסי בלדוט הוותיק שוב בלט אתמול והוא גם היה זה שבישל את שער השוויון של ליאור ברטקובסקי בדקה ה-90. בסיום הוא אמר: "התחלנו את המשחק בצורה קטסטרופלית ונקלענו לפיגור של 2:0 כבר בדקה השישית. אני חושב שאחרי השער השני שספגנו, שלטנו במשחק ואפילו הגיע לנו לנצח. אבל אנחנו לא חזירים ואחרי פיגור של שני שערים, גם תיקו 2:2 זה בסדר".

גם בלדוט יודע שהבעיה העיקרית של קבוצתו כרגע היא ספיגת השערים כמעט בכל משחק: "אנחנו לא צריכים לספוג גולים כאלה, זה לא משנה נגד מי ואיפה. לא צריכים לקבל גולים כאלה ולצערי ספגנו. נצטרך לתת את הדעת על זה ולהתכונן כבר מהיום לקראת משחק הגביע נגד בית"ר כפר סבא (ליגה א', ר"ב), באמצע השבוע".

בלדוט הוסיף: "אנחנו אופטימיים לגבי ההישארות בליגה. אנחנו משחקים כדורגל טוב בזמן האחרון, אני רק מקווה שנספוג פחות שערים ויהיה בסדר. להבקיע גול בדקה ה-90 זה מתוק מתמיד אבל לא צריך להסתנוור, כי כבר ביום רביעי יש לנו משחק גביע. אנחנו צריכים להיות מרוכזים גם בגביע וגם בליגה".

צפו ב-2:2 בין הפועל ראשון לציון להפועל עכו

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully