וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: מתיחות על רקע החתמת פיראס עווד

5.2.2012 / 9:07

במועדון טוענים: גיא לוי תחקר את שני עוזריו בעקבות החתמת הקשר. אביטן התפטר לאחר שהמאמן דרש לבטל חלק מסמכויותיו

מתיחות גדולה נרשמה בסוף השבוע בהפועל באר שבע על רקע החתמת הקשר פיראס עווד, שחתם על חוזה לטווח ארוך רגע לפני סגירת ההעברות והושאל ליריבה העירונית, מכבי באר שבע, שם שיחק קודם לכן. המתיחות החלה בשיחה שיזם המאמן גיא לוי עם שני עוזריו, שמעון ביטון וניסו אביטן, לאחריה התפטר אביטן מתפקידו.

במועדון טוענים כי לוי ביקש לבטל את אביטן על ידי שלילת חלק מסמכויותיו, כשגורם בכיר המעורב בפרטים ושוחח עם שני עוזריו של לוי סיפר כי עוד קודם לכן זימן המאמן את השניים לשיחה, בה תחקר אותם על רקע החתמת עווד. "אני רוצה לדעת מי מכם המליץ עליו", אמר המאמן בשיחה, אך השניים טענו כי לא ידעו כלל על ההחתמה וענו: "מה זה משנה? הרי מראש תכננו להשאיל אותו, אז על מה המהומה? אף אחד לא כפה אותו עליך. הוא נשאר שם". לאחר מכן פנה לוי לשניים, שסיפרו להנהלת באר שבע כי לוי אמר לאביטן: "מעתה אני אחליט אם תגיע למשחקים או לא", תוך שהוא מנסה לשלול חלק גדול מסמכויותיו כעוזר. אביטן השיב: "הבנתי מה אתה רוצה, אני זז הצדה. לא רוצה להיות חלק".

"אפשר להבין את שמעון שבחר להישאר, אבל כל הכבוד לניסו שהתפטר", אמר אמש גורם בקבוצה. "כנראה שהוא לא רצה להרגיש בובה". במועדון טענו כי לוי נהג לפרסם בפני עוזרו את ההרכב לפני תחילת המשחק ומידר אותו מנושאים רבים הקשורים לעניינים מקצועיים. אותם גורמים דיווחו כי בסוף השבוע נוצרה מחלוקת בין הצוות המקצועי לניהולי גם בעקבות הניסיון להחתים את קשר בית"ר ירושלים, מאיר אלקבץ, בנו של שחקן העבר ראובן אלקבץ. אביטן עצמו מסר בתגובה: "ביקשתי מראשי המועדון לעזוב את תפקידי כדי להיות עם המשפחה. קשה לי להחזיק בשני תפקידים, כעוזר מאמן ומאמן קבוצת הנוער, במקביל". דוברת המועדון, ציפורה חלפון: "ניסו החליט להתפטר מאימון קבוצת הבוגרים בגלל סיבות אישיות".

לויטה: "מאוכזב עבור אלונה והאוהדים"

כזכור, עימות נוסף בין המאמן לשחקן הקבוצה, המגן שמעון הרוש, נרשם בסוף השבוע. המגן שוחח עם לוי בסוף השבוע וביקש לעזוב, אך הוא התבקש להישאר בטענה שהוא שחקן בסגל. למחרת הגיע הרוש לאימון אך התבקש להתאמן בנפרד משאר חבריו ואמר: "עד אתמול לא רצו לשחרר אותי בטענה שאני שחקן חושב, פתאום אני לא בסגל?". הרוש כעס כי הדבר נעשה מיד לאחר סגירת מועד ההעברות, ונראה כי יבקש לעזוב מיד בתום העונה אם לוי יישאר. החלוץ עידו אקסברד סיפר לחבריו כי הופתע כשקיבל הודעה לפני המשחק לפיה הוא לא ייכלל בהרכב, למרות שתורגל בסוף השבוע.

שחקן בקבוצה אמר: "כנראה שלא למדנו לקח מהמשחקים נגד מכבי נתניה. לפני המשחק אמרו לנו שאחמד סבע כבש שלושה שערים בשני משחקים נגדנו. במקום לעצור אותו, הפסדנו וירדנו מתחת לקו האדום. אם נפסיד בקריית שמונה, נסתבך חזק בתחתית".

השוער, אוהד לויטה: "אני מאוכזב עבור האוהדים והבעלים. אנחנו לא יכולים לקבל הפסדים כי אנחנו תמיד רוצים לנצח והיום הפסדנו משחק חשוב מאוד. אם היינו משווים בהזדמנות שהייתה לנו (החמצה של גרביץ') המשחק יכול היה להתפתח אחרת. כמה דקות אחרי המשחק אי אפשר לעשות ניתוחים לגבי מה שלא עבד. ביום שלישי יש לנו משחק גביע ובשבוע הבא בקרית שמונה משחק קשה מאוד אבל אנחנו לא מוותרים על כלום". העובדה שקבוצות התחתית לא ניצחו זו רק חצי נחמה. כי כל זמן שאנחנו לא עושים את העבודה שלנו פחות חשוב מה היריבות עושות. אני חושב שכולם יסכימו שהמקום של המועדון הזה הוא בליגת העל. על העובדה שיצא אחרון מחדר ההלבשה: "לכולנו יש רגשות קשים. זה שיצאתי אחרון לא אומר שאני לוקח את זה קשה והחברים שלי לא".

בסיום המשחק, אגב, המתינו אוהדי הקבוצה מחוץ לאצטדיון וקראו בגנותם של חברי ההנהלה ואלונה ברקת. "מדובר בקומץ שלא שווה תגובה. רק מי שנמצא בפנים יודע כמה אלונה תורמת מזמנה וכספה למועדון. רוב האוהדים תומכים בה ובדרך שלה", אמרו במועדון.

צפו בהפועל באר שבע מפסידה למכבי נתניה 2:1

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully