וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע-מכבי נתניה: עימות בין גיא לוי להרוש

שוב מתיחות בבירת הנגב, המגן התאמן בצד והוצא מהסגל למשחק. חן עזרא יפתח בנתניה (שבת, 18:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* בששת משחקי הבית האחרונים שלה, באר שבע רשמה לסירוגין משחק בלי ניצחון ומשחק עם ניצחון. באחרון היא ניצחה, האם הפינג פונג יימשך?

* אחמד סבע כבש שלושה שערים בשני המשחקים האחרונים מול באר שבע.

* נתניה ניצחה את באר שבע בכל שלושת המפגשים בין הקבוצות בשנתיים האחרונות.

* הניצחון האחרון של באר שבע על נתניה בוסרמיל היה באפריל 2010 במסגרת הפלייאוף האמצעי, 0:4 גדול.

* נתניה צברה שתי נקודות בלבד בארבעת המשחקים האחרונים.

* נתניה ניצחה את שלושת משחקי החוץ הראשונים שלה העונה. מאז, היא הוסיפה ניצחון בודד בשמונה נוספים.

* מחר יהיה מפגש ראשון בליגת העל בין אחמד סבע לבן דודו דיא סבע.

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

המגן שמעון הרוש לא הורשה היום (שישי) להתאמן עם הקבוצה והמאמן גיא לוי ביקש ממנו להתאמן בצד. מאוחר יותר התברר לשחקן כי הוא לא בסגל למשחק והוא אמר לחבריו: "עד אתמול לא רצו לשחרר אותי בטענה שאני שחקן חשוב, פתאום אני לא בסגל?". יש לציין כי הרוש לא ביצע עבירת משמעת והוצאתו מהסגל היא מקצועית בלבד.

בבאר שבע מצפים בקוצר רוח להופעת הבכורה של צמד השחקנים ממונטנגרו, המגן דרשקו בוז'וביץ' והקשר פטר גרביץ'. בוז'וביץ' תורגל בהרכב ויפתח למרות שאביתר אילוז חוזר מהרחקה. גרביץ' אמור לפתוח בקישור במקום יוסי שבחון, שספג צהוב חמישי וייעדר. "למדנו הרבה על העיר ועל ישראל, עכשיו המטרה היא לעזור להפועל באר שבע להישאר בליגה", אמרו השניים השבוע לאחר החתימה.

במועדון הגיבו אמש על העונש שספג עידן ורד בבית הדין המשמעתי. "העונש פרופורציונלי. המזל של ורד הוא שמלכה יצא גבר ובחר לגבות אותו, למרות מה שכולם ראו בקלטת", אמרו בבירת הנגב. מלכה לא יפתח בהרכב ודיא סבע אמור לפתוח במקומו. עידו אקסברד תורגל כחלוץ יחיד.

מכבי נתניה:

אחרי שפסטיבל חן עזרא הסתיים והשחקן ימשיך בקבוצה עד לתום העונה, יכולים בנתניה להתרכז בכדורגל ובמשחק הקשה שצפוי להם. מי שיחזרו להרכב הם אמיר אדרי, ליאור ראובן ואחמד סבע, שהורחקו במשחק ההזוי נגד הפועל תל אביב לפני שבועיים. עזרא צפוי לפתוח לצד סבע ופיראס מוגרבי בחלק הקדמי. ראובן צפוי לעלות במקום טובארנו פינאס, שלא התאמן בימים האחרונים עקב מתיחה חזקה במפשעה וימתין על הספסל.

הבלם איבן קוסיץ', שהשיג את השחרור המיוחל, יגיע לארץ בתחילת השבוע הבא . גם החלוץ המולדבי סרגיי אלכסייב, שהצטרף השבוע, יפתח על הספסל. השחקנים ראו קלטת מהמשחק נגד הפועל חיפה ,כאשר הדגש שהמאמן ראובן עטר שם הוא בעיקר על החלוץ עידו אקסברד, דרכו מייצרת באר שבע לא מעט מצבים. מעבר לכך אמר עטר לשחקנים: "אנחנו צריכים לחזור ולשחק עם הרבה שקט ולעשות את הדברים הפשוטים שלנו ואז הכל יסתדר. כולם יודעים כמה המשחק חשוב לבאר שבע וזה גם משהו שאולי אנחנו יכולים לנצל לטובתנו".

חן עזרא אמר על כל הפסטיבל סביבו: "מהתחלה אמרתי שאשמח להישאר בנתניה ומבחינתי הכל מלמעלה. נתניה זה בית בשבילי וזה לא סתם משפט. אני לא חושב על כלום אלא שמח שנשארתי ומתרכז במשחק מחר".

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: דרשקו בוז'וביץ'

אם היה משהו שהיה חסר לבאר שבע בשנים האחרונות, זה מגן ימני איכותי, שמסוגל לעשות הגנה טוב יותר מאביתר אילוז ובמקביל להיות פעיל באמת בחלק ההתקפי. גם ללא הניסיון של לואיס טורס (זוכרים?), באר שבע כשלה פעם אחר פעם בניסיונות שלה לאלתר מגן ימני. נראה שגם הסבלנות של האוהדים פקעה, והם משוועים למגן ימני, כמו בימים הטובים של פעם. מישהו אמר אורי בנימין?

מכבי נתניה: חן עזרא

מה לעשות, אחרי כל הפסטיבל עם הפועל תל אביב הזרקורים יופנו מחר לקשר ולדרך בה הוא יתפקד. כאחד שגדל בבאר שבע, גם המקומיים אוהבים לעקוב אחריו ויהיה מעניין לראות אותו מחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, דרשקו בוז'וביץ', עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, ננאד קיסו, דיא סבע, פטר גרביץ', סיראז' נאסר, עידו אקסברד.

מכבי נתניה: אמיר אדרי, ליאור ראובן, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, בן בנימין, ניר נחום, חן עזרא, פיראס מוגרבי, אחמד סבע.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully