וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "לחוצים מול השער, ההרגשה מוזרה"

ברצלונה קרטעה ב-1:2 מול סוסיאדד אך נושמת לרווחה: הפציעה של בוסקטס לא חמורה. במדריד טוענים: "לא היה פנדל של פפה"

בריאל מדריד נשמו אמש (שבת) לרווחה אחרי ניצחון לא קל, 0:1 בחוץ על חטאפה, ששמר על הפער של הלבנים בפסגת הליגה הספרדית. סרחיו ראמוס, כובש שער הניצחון בנגיחה מצוינת, לא לקח קרדיט והילל את המאמץ הקבוצתי.

מנגד, ברצלונה לא רגועה. על אף שאתמול אלופת אירופה גברה 1:2 על ריאל סוסיאדד והצליחה לשמור על פער 7 הנקודות מריאל, בארסה עדיין רחוקה מהיכולת המצוינת שאפיינה אותה בשיאה. לקראת הסיום שחקניו של פפ גווארדיולה חששו לאבד עוד נקודות יקרות מול ריאל סוסיאדד, שצימקה ל-1:2, אבל בסופו של דבר הבטיחו את הניצחון. למרות זאת, בבארסה התקשו לחייך בסיום, לאחר שסרחיו בוסקטס נפצע והורד באלונקה כשהוא מתפתל מכאבים.

ריאל מדריד: "התמודדנו עם הלחץ היטב"

"הדבר היחיד שסולל את הדרך לתארים זה מאמץ קבוצתי", אמר סרחיו ראמוס, "זה היה משחק קשה מול יריבה שתמיד עושה לנו את החיים קשים. אבל התמודדנו עם זה בצורה מקצוענית, ותקפנו בכל הכוח". ראמוס הודה ש"המטרה הכי חשובה מבחינתנו כרגע היא לשמור על הפער מברצלונה".

במחצית השנייה היה רגע מעורר מחלוקת, כשכדור פגע בכדור של פפה ברחבה, אבל השופט לא שרק לפנדל. אמיליו בוטרגניו, חבר ההנהלה וכוכב העבר, הודה ש"נראה שזה אכן פגע לו ביד, אבל בטח שלא בכוונה. היה קשה לשופט לראות את זה. בכל אופן, אין טעם להתעסק יותר מדי בשיפוט".

בוטרגניו התייחס לשמועות על עזיבה של מוריניו: "אנחנו לא שמענו ממנו שהוא רוצה לעזוב. אנחנו מאוד מרוצים ממנו, ומאמינים בו מאוד. בכל שבוע צצות שמועות, אבל כמו תמיד, הן לא משפיעות עלינו".

מנגד, לואיס גרסיה, מאמן חטאפה, אמר בסיום ש"היה משחק מכוער מאוד עבור האוהדים, מוזר מאוד, בתנאים קשים לשני הצדדים, והתוצאה טובה מאוד מבחינת ריאל מדריד". עוד הוסיף גרסיה כי "אני ראיתי פנדל, אבל השופטים שורקים מה שהם רואים".

אלבארו ארבלואה אמר בסיום ש"אנחנו חושבים על רק על לנצח, ולא על שום דבר אחר". על הפנדל של פפה אמר כי "לא ראיתי בדיוק, אבל היו עוד כמה רגעים מעוררי מחלוקת במשחק כמו התפיסה על אוזיל, או פנדל שלא נשרק על כריסטיאנו".

ספרד: ריאל מדריד עדיין בטוחה בפסגה אחרי ניצחון על חטאפה

ברצלונה: פפ כבר חשב על הנורא מכל

בברצלונה מעריכים שלמרות הכאבים והפצע הגדול בברכו של בוסקטס, הוא יהיה כשיר למשחק מול ולנסיה בגומלין של חצי גמר הגביע ביום רביעי הקרוב. "כבר חשבתי על הנורא מכל", אמר גווארדיולה בסיום, "כי אם בוסקטס מתלונן, למרות המוניטין שלו, הרי שזה רציני. נראה עוד בהמשך מה המצב שלו".

על המשחק עצמו אמר גווארדיולה: "היה משחק מצוין מבחינתנו. הגענו להרבה מצבים, ולמרות שהיינו לחוצים מדי מול השער, הצלחנו להירגע אחרי כיבוש השערים. לקראת הסיום הם צימקו, וסיימנו את המשחק בהרגשה מוזרה, אבל אנחנו הולכים הביתה בידיעה שייצרנו הרבה מצבים. כשמגיעים לסיום עם יתרון של שער אחד, צריך גם לדעת להגן ולשמור על היתרון".

גווארדיולה גם החמיא לטייו הצעיר, שכבש את השער הראשון. "הוא שחקן כנף מהיר מאוד, וקשה לשמור עליו. הוא צעיר מאוד, אבל הוא היה מצוין". על הסגל הקצר של קבוצתו אמר המאמן ש"בוא נראה מה יקרה כשכולם יחלימו. כרגע כולם עושים מאמץ ענק. יש משחק גביע, ואחרי זה נוכל להתרכז בשני המפעלים האחרים".

גווארדיולה החמיא למסי, שחזר לכבוש אחרי ארבעה משחקים ללא שער ("כמו תמיד, הוא הגיע להרבה מצבים ויכול היה לכבוש לפחות ארבעה שערים"), והחמיא לקהל שהגיע לאיצטדיון במזג אוויר מקפיא: "אני מצדיע לכל הנשמות האמיצות שהגיעו לכאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully