וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל יוטה ג'אז: "קארל מאלון הוא שקרן ולא יציב"

כוכב העבר טען כי אינו מקבל כרטיסים למשחקי הג'אז, המנכ"ל לא נותר חייב: "אין לו שום דבר להציע למועדון חוץ מתסכול"

זה מה שקורה כשהעונה של יוטה ג'אז נראית כמו שהיא נראית- המשחקים שעל הפרקט נהיים פחות מעניינים ומפנים את דרכם לסכסוכים והשמצות. וכך נרשם פרק נוסף הערב (שבת) בחילופי הדברים בין כוכב העבר של הג'אז וחבר חדש בהיכל התהילה, קארל מאלון לבין המנכ"ל הנוכחי של המועדון, גרג מילר.

למי שאינו מצוי בפרטים, הסיפור החל לאחר ראיון רדיו שנתן מאלון לפני כמה שבועות, במהלכו העביר ביקורת על ההתנהלות של יוטה בכל הפרשה בין דרון וויליאמס (שהועבר מאז בטרייד) והמאמן דאז, ג'רי סלואון הותיק שפוטר. "הייתי נותן להנהלה ציון נכשל", אמר אז מאלון. "ברגע הקריטי ההוא בו הם היו צריכים לעמוד לצידו של סלואון, הם בחרו בדרון וויליאמס".

הדברים ששברו את מילר, מנכ"ל יוטה הגיעו כשמאלון טען כי בעונה שעברה ביקש מהנהלת הקבוצה כרטיסים אך לא קיבל אותם, ונאלץ ללכת ולקנות אותם לבסוף מספסר. "אתה משקר", פנה מילר דרך הטוויטר לכוכב העבר בנוגע לדברים. "יש לך את המספר שלי, ופעם הבאה שאתה צריך כרטיסים למשחק של הג'אז תן לי צלצול. אתה יכול לקבל את הכרטיס שלי".

אלא שהדברים הללו לא הספיקו למילר, שכתב בבלוג האישי שלו: "העובדה היא שקארל דורש המון תשומת לב בדיוק כמו שהוא תמיד היה, אבל עכשיו אין לו שום דבר להציע למועדון חוץ מהכעס והתסכול שהוא מביא איתו. יש שיטענו כי הוא היה יכול לאמן את הגבוהים שלנו. הייתי שמח לו קארל היה נוסך בהם השראה ומלמד אותם איך להיות לוחמים כמו שהוא היה, אבל זה לא יכול לקרות. אי אפשר לסמוך עליו, והוא לא יציב". אי אפשר שלא לחשוב שאם יוטה היתה מעט חזקה יותר ועם מעט יותר ניצחונות, כל הויכוחים הללו היו נשכחים בצד.

אזור ה-NBA של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully