וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: הפסדים למקל, קצורין וניסים

מקל חזר מפציעה וקלע 9, בנטון הפסידה 72:71 לאבלינו. 4 נק' לניסים בהפסד נובו מסטו באדריאטית. פרנקפורט הובסה

* באיטליה, גל מקל, שהושבת משלושת משחקי הליגה האחרונים של בנטון טרוויזו בשל פציעה, חזר לשחק, אבל לא הצליח לעזור לקבוצתו, שהפסידה 72:71 בבית לאבלינו וממוקמת רק במקום ה-12 לאחר 20 מחזורים. האורחת פתחה בטירוף וסיימה את הרבע הראשון ביתרון 8:21. בנטון ניסתה לחזור ואף ניצחה את הרבע האחרון 21:32, אבל למעשה היא לא הובילה כל המשחק. מקל תרם לקבוצתו תשע נקודות ב-21 דקות. הוא הוסיף שני ריבאונדים ושני אסיסטים.

* פרנקפורט הגרמנית, קבוצתו של מולי קצורין, ספגה הערב (שבת) השפלה גדולה בדמות הפסד 82:57 במשחק החוץ מול לודוויסבורג, הקבוצה שמדורגת במקום הלפני אחרון בטבלה. שום דבר לא עבד לפרנקפורט, שנקלעה לפיגור 12 במחצית ולא הצליחה להתאושש עד לסיום. אלכס האריס תפר את הקבוצה של קצורין עם 28 נקודות, כששני היחידים שקלעו בספרות כפולות למפסידים היו טים אוכלברכט (12) ג'קוב בורטסקי (10). לאחר 20 מחזורים, פרנקפורט במקום ה-12 בטבלה עם שמונה ניצחונות מול 12 הפסדים.

* באדריאטית, נובו מסטו קבוצתו של אפיק ניסים ספגה הפסד נוסף, ה-15 שלה ב-19 משחקים במפעל, הפעם 74:63 בבית לצ'דביטה זאגרב החזקה, שמצידה העפילה למקום השני בליגה, אחרי מכבי תל אביב. הגארד הישראלי זכה ל-18 דקות, בהן קלע ארבע נקודות, קטף ריבאונד בודד, חילק אסיסט והשיג גם חטיפה ושני איבודים. הרבע הראשון, בו ניצחו האורחים 10:23, גמר את המשחק בשלב מוקדם ונובו מסטו לא הצליחה לחזור.

* ביוון, המוליכה אולימפיאקוס השיגה את ניצחונה ה-14 במסגרת המחזור ה-17, כשהביסה בקלות בחוץ את פרישטרי 55:87. מחצית שנייה הגנתית מצוינת של האדומים של אולימפיאקוס, בה הרשתה ליריבה 21 נקודות בלבד וקלעה 44, הספיקה לה לניצחון הקל. גיורגוס פרינטזיס הוביל את המנצחת עם 20 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully