וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר: "המשחק הכי טוב שלנו", גיא לוי: "עברנו שבוע קשה"

דודו עזריה

4.2.2012 / 22:02

מאמן מכבי נתניה מרוצה מה-1:2 על באר שבע: "דווקא מתקופות כאלו יוצאים דברים יפים". לוי: "מאוכזב מהתפטרות ניסו אביטן"

אחרי ארבעה משחקים רצופים שבהם לא ניצחה, מכבי נתניה סוף סוף עשתה זאת עם 1:2 יוקרתי בווסרמיל מול הפועל באר שבע. ניר נחום ואחמד סבע הבקיעו את שני השערים לקבוצה של ראובן עטר, ועידו אקסברד עם שער מצמק בדקה ה-90 לא הצליח לעזור יותר מדי לקבוצה שממשיכה להשתרע מתחת לקו האדום עם 22 נקודות בלבד.

ראובן עטר, שעבר יום ארוך בבאר שבע שהתחיל עם משחק קבוצת הנוער של מכבי חיפה ונמשך בטיול הערב של מכבי נתניה, אמר בסיום: "זה היה המשחק הכי טוב של מכבי נתניה העונה. הגענו להמון המון מצבים והנענו מצוין את הכדור ולשמחתי ניצחנו. יש רגעים בכדורגל שקבוצה נכנסת למצוקה, וכשאתה נמצא במועדון בריא אז דווקא מהתקופות האלו יוצאים דברים יפים".

עטר שהתבקש להתייחס ליכולת של אחמד סבע ולשאלת זימונו לנבחרת, אמר: "אחמד הוא המוציא לפועל שלנו, אבל יש מאמן לנבחרת ואני סומך עליו שידע את מי להזמין". על חן עזרא שעבר שבוע מטלטל, אמר עטר: "ביום חמישי שלוש פעמים הוא הלך וארבע פעמים הוא חזר והרביעית קבעה. לא היה לחן קל בגלל הסיטואציה, אבל הוא בחור בוגר והוא יידע להתמודד. אלו צרות טובות".

מנגד, גיא לוי לא ממש ידע אחרי המשחק לענות מה קרה להפועל באר שבע, והשיב: "זו שאלה טובה שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו, זה משהו שקרה אחרי המשחק נגד הפועל חיפה ואני צריך לחשוב מה קרה. חבל על הזמן שלי לנסות ולנתח עכשיו את המשחק הזה". כשנשאל על השחקנים הזרים שהצטרפו השבוע לקבוצה, אמר המאמן: "לא נכון לשפוט שחקנים על פי המשחק הזה. עבר עלינו שבוע קשה עם החתמת שחקנים ברגע האחרון וייתכן שזה השפיע עלינו".

על ההתפטרות של עוזר המאמן ניסו אביטן, אמר לוי: "אני מאוד מאוכזב מהדרך והצורה בה זה נעשה לפני משחק כל כך חשוב. הוא החליט להתפטר אחרי שהייתה לנו שיחה משולשת ביחד עם שמעון ביטון. זה מאוד מאכזב כי אפשר היה לחכות עם זה עד יום ראשון".

מכבי נתניה גברה 1:2 על הפועל באר שבע

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully