וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל באר שבע

וואלה! ספורט

4.2.2012 / 19:50

הלחץ של האורחים הניב פירות עם שערים של נחום (62) וסבע (77). אקסברד (90) צימק, קבוצתו שוב מתחת לקו האדום

מכבי נתניה ניצחה את שלושת משחקי החוץ הראשונים שלה העונה. מאז, היא הוסיפה רק עוד אחד בשמונה משחקים. הערב (שבת) קיוותה הקבוצה של ראובן עטר להשיג את שלוש הנקודות בווסרמיל מול הפועל באר שבע, שלטה ולחצה מדקת הפתיחה, ובסופו של דבר מאמציה נשאו פרי עם ניצחון 1:2 על הפועל באר שבע משערים של ניר נחום (62) ואחמד סבע (77). עידו אקסברד צימק בתוספת הזמן. אוהדי הפועל באר שבע, כמובן, לא אהבו את היכולת של קבוצתם, הגיבו בשריקות בוז וכשיפתחו את העיתון מחר יגלו שהם שוב מתחת לקו האדום, בעקבות הנקודה שהוציאה הפועל חיפה מול הפועל פתח תקוה. נתניה גוברת על באר שבע בפעם הרביעית ברציפות.

שחקני מכבי נתניה חוגגים עם אחמד סבע (שני משמאל). רוני לבנה
חגגו בווסרמיל. שחקני מכבי נתניה/רוני לבנה

האדומים מבירת הנגב הציגו בהרכב את המגן המונטנגרי דרשקו בוז'וביץ', אבל הוא לא ירצה לזכור את הופעת הבכורה שלו, שהסתיימה אחרי מחצית אחת בה שחקני נתניה תקפו בעיקר דרך האגף הימני שלו. האורחים הגיעו למספר הזדמנויות, נעצרו אצל אוהד לויטה וכשכבר עברו אותו, היה זה המשקוף שמנע שער מפיראס מוגרבי (10) ועודד גביש שהציל מהקו הזדמנות של אחמד סבע (34). מן העבר השני, רק בן הדוד דיא סבע ניסה לעשות משהו, וירה למשקוף בדקה ה-40.

במחצית השנייה באר שבע דווקא התעוררה, אך נתניה הייתה זו שעלתה על הלוח. תחילה היה זה נחום שניצל ערבוביה ברחבה כדי לכבוש בדקה ה-62, ולאחר מכן היה זה סבע שהבקיע את ה-15 שלו העונה בדקה ה-77. נתניה אוספת שלוש נקודות חשובות אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, קופצת למקום התשיעי ויוצרת פער מבטיח מהתחתית שהחלה להתקרב אליה. באר שבע, לעומתה, שקועה עמוק בבוץ, למרות מסע הרכש המאסיבי. גם השער המצמק של אקסברד בזמן הפציעות לא המתיק את הגלולה.

מהלך המשחק

דקה 4: אחמד סבע הגיח מצד שמאל של התקפת נתניה ובעט החוצה.

דקה 10: עזרא פרץ נהדר ומצא את מוגרבי, שמ-16 מטרים ירה למשקוף של לויטה.

דקה 19: השליטה של נתניה נמשכת. הפעם מוגרבי בעט חזק מחוץ לרחבה, הכדור חמק החוצה.

דקה 34: באר שבע עדיין לא בעניינים. נתניה שוב תקפה דרך האגף של בוז'וביץ', דג'אני סיים עם בעיטה שלויטה הדף. הריבאונד הגיע לאחמד סבע, אבל הכדור שלו הורחק ממש מהקו על ידי גביש.

דקה 38: בנימין הגביה מצד שמאל, ההגנה המקומית הרחיקה רע ואחמד סבע בעט חלש, כדור שלויטה הצליח לעצור.

דקה 40: הנה איום ראשון מצד באר שבע. התקפה מהירה של המארחים הסתיימה עם ניסיון של דיא סבע, שראה את הכדור שלו פוגש את המשקוף.

דקה 62: גול! עזרא הגביה קרן שיצרה ערבוביה ברחבת באר שבע. בן הרוש נגח פעם אחת והכדור הגיע לנחום, שמצידו הסתובב ומשישה מטרים מצא את הרשת. 0:1 מוצדק למכבי נתניה.

דקה 64: גבאי מסר כדור רוחב לגרביץ' המחליף, שמשישה מטרים בעט לגופו של אדרי.

דקה 77: גול! סבע קיבל כדור ברחבה מנחום, השתחרר מהשמירה ובעט לרשת את שערו ה-15 העונה. 0:2 למכבי נתניה.

דקה 80: נחום פרץ דרך המרכז, עבר שלושה באר שבעים ומסר לעזרא שמול לויטה סחט הדיפה מהשוער.

דקה 90: המחליף אלכסייב, בנגיעה הראשונה שלו, בעט מרחוק למשקוף.

דקה 90+2: גול! נאסר העביר לאקסברד, שהסתובב על השומר שלו ובעט חזק אל הרשת של אדרי. באר שבע מצמקת ל-2:1.

הרכב הפועל באר שבע: אוהד לויטה, דרשקו בוז'וביץ' (וויליאם סוארס, 46), עודד גביש, אבי יחיאל, אופיר דוידזאדה, ננאד קיסו, אביתר אילוז, דיא סבע (עידו אקסברד, 70), סיראז' נאסר, מוטי מלכה (פטר גרביץ', 59), דובב גבאי.

הרכב מכבי נתניה: אמיר אדרי, טובארנו פינאס, ליאוניד קרופניק, עידו לוי, עמרי בן הרוש, קובי דג'אני, בן בנימין (מתן בלסטרה, 46), ניר נחום, חן עזרא (מוחמד כליבאת, 84), פיראס מוגרבי (סרגיי אלכסייב, 89), אחמד סבע.

לדף המשחק

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully