וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון לשחקנים: "גברים, תקבלו בונוס של ארבע נקודות"

4.2.2012 / 19:48

נשיא מכבי פ"ת החמיא לשחקנים אחרי ה-1:2 על מכבי ת"א. בן חיים: "כשהמאמן גבר משחקים בשבילו". סיני: "ניצחון חשוב"

מכבי פתח תקוה חגגה היום (שבת) את הניצחון החשוב, 1:2 על מכבי תל אביב, הניצחון השני ברציפות מאז שהגיע לקבוצה משה סיני. המאמן אמר בסיום ש"זה ניצחון חשוב מאוד מול קבוצה חזקה, ואנחנו צריכים את הנקודות כדי להישאר בליגה, ככה שבשבילנו זה היה חשוב מאוד. אנחנו לא מחפשים משחק גדול, רק נקודות וכמה שיותר מהר כדי להבטיח את ההישארות. אני שמח מהניצחון הזה, אבל יש לנו גביע ביום שלישי ואז את מכבי חיפה, צריך לחשוב משחק משחק".

טל בן חיים החמיא לסיני, ושלח עקיצה למאמן הקודם אייל לחמן: "אני שמח שהתרחקנו מהתחתית בתקופה האחרונה. כשיש מאמן גבר, השחקנים משחקים בשבילו".

שחקני הקבוצה השמיעו בסוף השבוע ביקורת על הנשיא, עמוס לוזון, שעדיין לא חילק משכורות חודש דצמבר. הערב הפתיע הנשיא כשנכנס לחדר ההלבשה, שוחח עם השחקנים והודיע להם: "אתם תקבלו בונוס של ארבע נקודות במשכורת הקרובה. כל הכבוד, שיחקתם כמו גברים". ומה קורה עם משכורות דצמבר, אתם שואלים? בפתח תקוה הודיעו שיחלקו אותם כבר בתחילת השבוע.

במועדון ציינו הערב כי הם כועסים מאוד על שוער מכבי תל אביב ברק לוי לאחר שלטענתם קילל את מביא הכדורים במגרש לאחר שריקת הסיום. החלוץ ויקטור מרעי ניגש ללוי בסיום ונזף בו על התנהגותו. "שבמכבי יתעסקו עם התוצאות שלהם במקום עם ילדים", אמרו במועדון.

נס זמיר ומתן אוחיון נכנסו לקראת הסיום ויקבלו יותר דקות בהמשך. במועדון מרוצים מאוד מעומר גולן ואם מתן אוחיון או תומר אלבז יחזרו להרכב, ייתכן שזה יהיה על חשבון שי מימון. שחקן בקבוצה אמר לאחר המשחק: "מכבי ישבה עלינו כל המשחק, אבל כשאתה ממושמע טקטית, אתה יכול לעשות הכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully