וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: קניון מרטין חתם בלוס אנג'לס קליפרס

הפאוור פורוורד בן ה-34 העדיף את כריס פול ובלייק גריפין על מיאמי, סן אנטוניו והניקס. דל נגרו: "הוא יתאים לנו באופן מושלם"

קניון מרטין היה אחד השחקנים המבוקשים ביותר בשוק השחקנים החופשיים ב-NBA בשבועות האחרונים, והיום (שבת) הוא קיבל החלטה באופן רשמי והחליט לחתום בלוס אנג'לס קליפרס. אחר הפאוור פורוורד בן ה-34 לטשו עיניים גם מיאמי, סן אנטוניו, ניו יורק, אטלנטה ומספר קבוצות אחרות, אך שחקן דנבר אשתקד העדיף לחבור לכריס פול ובלייק גריפין בהוליווד וירוויח 2.5 מיליון דולר עד תום העונה.

"קניון מעניק לנו מימד נוסף, הוא נותן לנו עוד עומק שהיינו צריכים בקו הקדמי", אמר מאמן הקליפרס, ויני דל נגרו. "הוא מקצוען והוא יתאים לנו באופן מושלם. דיברתי איתו הרבה והסברתי לו הכל, ונוח לו עם המצב אליו הוא מגיע". הג'נרל מנג'ר של המועדון ניל אולשיי הוסיף: "הוא מאוד תחרותי וזו עסקת מפתח עבורנו. אנחנו מצפים שקניון יוסיף לנו נסיון, תשוקה ומקצוענות". עד צירופו של קיי-מארט, היה רג'י אוואנס המחליף הראשון לגבוהים אצל הקליפרס.

כזכור, מאז פרצה השביתה ב-NBA בקיץ חתם מרטין בליגה הסינית, בה העמיד ממוצעים בינוניים משהו של 14 נקודות ו-7 ריבאונדים למשחק. במשך השבועות האחרונים עבד קשה כדי להשיג שחרור בחזרה לארצות הברית, לאחר שבילה בליגה הטובה בעולם 11 עונות. אשתקד העמיד ממוצעים של 8.6 נקודות ו-6.2 ריבאונדים עבור הנאגטס.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully