וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: אליס שלזינגר הבטיחה מקום בלונדון 2012

הג’ודוקא גם זכתה במדליית הארד בגרנד סלאם פריס, כשהפסידה בחצי הגמר. ג’רבי הודחה מוקדם, פולק נעצר ברבע

אליס שלזינגר הבטיחה באופן סופי את השתתפותה באולימפיאדת לונדון 2012. הג'ודוקא הישראלית רשמה היום (שבת) הישג נהדר, כשזכתה במדליית הארד בגרנד סלאם פריס, התחרות המרכזית האחרונה לפני האולימפיאדה. שלזינגר נעצרה רק בחצי הגמר, בעוד בעוד המתחרה שלה על הכרטיס, ירדן ג'רבי, הודחה כבר בסיבוב הראשון. שלזינגר הגדילה את יתרון 150 הנקודות שלה על פני ג'רבי, וחתמה את התחרות בין השתיים.

שלזינגר (עד 63 ק"ג) התחילה נהדרה עם ניצחון באיפון על קרולין פשו מצרפת, ובשמינית הגמר ידעה להמתין לרגע הנכון כדי לנצח בווזארי את יאהירה אגירה הספרדייה. ברבע הגמר חיכתה לה קנה אבה היפנית, אך שלזינגר התגברה גם עליה עם יוקו ולמרות פגיעה קלה בעין, בדרך למפגש בחצי הגמר עם דה וון ז'ונג. הקוריאנית כבר הייתה גדולה על שלזינגר, שנכנעה לשני יוקו והסתפקה בארד. גם ג'רבי פתחה מול יריבה צרפתייה, אך נכנעה למאיי די סינטיו שביצעה עליה ווזארי. אכזבה גדולה לג'רבי, שאיבדה סיכוי להגיע לאולימפיאדה.

הפתעה נעימה הגיעה מכיוונו של גולן פולק, במשקל עד 66 ק"ג, שנעצר רק ברבע הגמר וסיים במקום החמישי המכובד. פולק החל עם איפון על איגור סורוקה המולדבי ולאחר מכן הדהים את אלוף אירופה מ-2010, הספרדי סוגוי אוריארטה, בזכות עונש שקיבל הספרדי בגין אי תקיפה. פולק עלה לשמינית הגמר, שם גבר על מיכאיל פוליאייב הרוסי, אך ברבע הגמר נעצר בידי הקוריאני ז'ון הו צ'ו.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully