וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונטה: "תודה לתקשורת שרואה אותנו פייבוריטים לתואר"

מאמן יובנטוס עקץ את העיתונאים: "מצחיק להיזכר בדיווחים המוקדמים", וציין: "שינינו את ההיררכיה בכדורגל האיטלקי"

יובנטוס מוליכה את טבלת הסרייה A ביתרון נקודה (ומשחק חסר) על פני מילאן והיא עדיין ללא הפסד ליגה העונה. הנתונים הללו הובילו את אנטוניו קונטה לסגור חשבון עם התקשורת, שלא עשתה לו חיים קלים בקיץ: "אני חייב להודות לתקשורת שעכשיו החלה לראות את יובנטוס כפייבוריטית לסקודטו", אמר המאמן במסיבת העיתונאים לקראת המשחק בסיינה ביום ראשון. "עשינו עבודה מדהימה ודברים מתפתחים בצורה פנטסטית. תוך כמה חודשים ההיררכיה בכדורגל האיטלקי השתנתה".

קונטה המשיך לעקוץ: "מצחיק להסתכל אחורה לדיווחים המוקדמים שאמרו שאין לנו החתמות גדולות, שהעבודה ביוני ויולי הייתה אסון שהמאמן הוא 'טרוריסט טקטי'. למרות העל, אני עדיין חושב שמילאן היא הפייבוריטית לזכייה בתואר".

משחקה של יובנטוס בפארמה ביום שלישי שעבר בוטל בשל החורף הקשה שעובר על איטליה וקונטה מודאג מעומס המשחקים הצפוי: "הבעיה באיטליה היא שאין מתקנים ראויים. עכשיו יש לנו בעיה חדשה ונצטרך לשחק שלושה משחקים בשישה ימים בגלל הדחייה. יש לנו חמישה משחקים בשבועיים ואני לא יכול להסתכל משחק-משחק. עליי לתכנן את ההרכבים הנכונים. למזלנו כולם בכושר טוב ויש לי אפשרות לבחור. יהיה מקום לכולם עד תום העונה וגם שחקן שמבקיע צמד לא צריך להתפלא אם ימצא עצמו על הספסל".

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully