וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "בעוד שנתיים לא תדברו על הטעויות של דה חאה"

מנג'ר יונייטד עודד את השוער לקראת צ'לסי (א', 18:00, ספורט1). וילאש בואש: "אהיה כאן בעונה הבאה וניאבק על התואר"

צ'לסי תארח מחר (ראשון, 18:00, שידור חי בספורט1 וספורט1 HD) את מנצ'סטר יונייטד ולמרות פער 12 הנקודות בין השתיים, בסטמפורד ברידג' כבר לא מפנטזים על חזרה למאבק האליפות. הבלוז נראים לא טוב בתקופה האחרונה ומתקשים למצוא את הרשת בהיעדרו של דידייה דרוגבה, שנמצא באליפות אפריקה. רק שלושה שערי זכות כבשה צ'לסי בארבעת משחקיה ללא החלוץ.

הסטטיסטיקה של המפגש מעניינת. יונייטד ניצחה את צ'לסי בחמישה מששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בשנים האחרונות, אבל לא ניצחה משחק ליגה בסטמפורד ברידג' מאז אפריל 2002.

המאמן אנדרה וילאש בואש התייחב היום למצב הקבוצה: "בתחילת העונה עשינו רצף טוב של תוצאות ושיחקנו כדורגל טוב, יציב, יצירתי וחיובי. נקודת המפנה הייתה בהפסד לק.פ.ר. היינו במצב של אפשרות לעלות למקום השני ולהתקרב מרחק שלוש נקודות מהמוליכה, אבל הפסדנו במשחק עם יותר מדי שערוריות".

הפורטוגלי כבר מציב מטרות להמשך ולא מתרגש משמועות על חזרה אפשרית של ז'וזה מוריניו ללונדון: "בוודאות ניאבק על התואר בעונה הבאה. לא ביקשתי לעצמי שנת מעבר. ברמות האלה אסור להרשות לעצמך דבר כזה, אבל הפרויקט לעונה הבאה נבנה, הוא טוב ואנחנו מאמינים בו. בשנה הבאה נוכל להתחרותברמה אחרות ויש לו הרבה אמונה. אין לי ספק שאני אהיה כאן גם בעונה הבאה".

אצל היריבה, אלכס פרגוסון קיבל בשורות טובות. ווין רוני, אשלי יאנג ונאני כשירים וייכללו בסגל למשחק. רוני ונאני החמיצו את משחק הגביע בליברפול, אך החלימו מוקדם מהצפוי. אשלי יאנג חוזר לאחר קרוב לחודשיים של היעדרות. גם טום קלברלי, שנעדר ארבעה חודשים, יחזור לסגל אך ככל הנראה לא ישחק. מנגד, השוער אנדרס לינדגארד הפצוע בקרסולו ייעדר חודש, מה שאומר שדויד דה חאה ימשיך בין הקורות.

פרגוסון שלח מסר מעודד לספרדי, שסופג המון ביקורות על יכולתו: "כשאתה עושה טעות ביונייטד, לפעמים זה יוצא מפרופרציות. הוא ילמד, יתבגר ויבין את הכדורגל האנגלי. קשה כשאתה מחליף את אדווין ואן דר סאר ופיטר שמייכל. הם כנראה השוערים הכי טובים בכדורגל האירופי ב-40 השנה האחרונות. חיפשנו מחליף צעיר שיתפתח ויתבגר בתפקיד והפוטנציאל קיים. לילד יש כישרון ובעוד שנתיים או שלוש אף אחד לא ידבר על הטעויות שלו".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully