וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ברצלונה יצרה קשר עם גארת' בייל"

בקטלוניה מדווחים כי המנהל המקצועי סוביסארטה כבר נפגש עם השחקן, בתקווה שיפעיל לחץ על טוטנהאם בנוגע למחירו הגבוה

24 שעות לפני משחק הליגה החשוב בו תנסה ברצלונה לנצח את ריאל סוסיאדד ולהמשיך במרדף אחר ריאל מדריד, מפרסם עיתון 'ספורט' הקטלאני כי אלופת אירופה כבר מקדמת את הכנותיה לעונה הבאה. על פי הדיווח המנהל המקצועי אנדוני סוביסארטה כבר קידם את המגעים מול סוכנו של גארת' בייל, הקיצוני הנפלא של טוטנהאם, והוא נמצא בראש סדר העדיפויות של ברצלונה לקראת העונה הבאה - 'הקראק' של 2013.

הכישרון הוולשי שהבקיע העונה 10 שערי ליגה עבור טוטנהאם, מוערך בסכום חסר הגיון של 180 מיליון יורו, אך ברצלונה צפויה לרכוש אותו בהרבה פחות וגם הוא הביע כבר את נכונותו להצטרף לשורות הבלאוגרנה. בייל בן ה-23 מתאים לפילוסופיית המשחק של ברצלונה, בעל מהירות מדהימה וטכניקה מרשימה וקיבל מחמאות בעבר מפפ גווארדיולה, לו ברצלונה עדיין מחכה שיחתום על הארכת חוזה.

על פי הדיווח, סוביסארטה המריא ללונדון לאחרונה כדי להיפגש באופן אישי עם בייל, ושמע ממנו על רצונו להצטרף, לארח שלפני כן ערך שיחות עם נציגיו. מבחינת ברצלונה, מדובר באותו תהליך שהוביל להחתמתם בקיץ האחרון של ססק פברגאס ואלכסיס סאנצ'ס, כאשר במועדון מצפים כי השחקן יפעיל לחץ על המועדון הלונדוני במטרה להפחית את המחיר.

ברצלונה מתכוננת למשחק מול סוסיאדד (ש', 23:00, ספ' 5)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully