וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפועל ראשון לציון זכתה באליפות הסיבוב

האדומים השיגו ניצחון תשיעי העונה עם 33:37 על הרצליה. מכבי ראשון לציון גברה 22:32 על נס ציונה, ניצחון גם לאס"א

הסיבוב הראשון בליגת העל בכדוריד ננעל הערב (שישי) עם המחזור ה-11, בסיומו הוכתרה הפועל ראשון לציון לאלופת הסיבוב, אחרי ניצחון 33:37 על הפועל הרצליה. אס"א תל אביב טיילה ל-33:23 בסביון, מכבי ראשון לציון חזרה לעצמה עם 22:32 על נס ציונה ושלושה משחקים אחרים, ביניהם זה של מכבי תל אביב במוצקין, הסתיימו ללא הכרעה.

הפועל ראשון לציון - בני הרצליה 33:37

סער פרנקל אירח את הקבוצה אותה אימן בעונה שעברה, ויחד עם יוני רוזנטל גבר עליה למרות פייט נהדר שסיפקה. הרצליה החזיקה מעמד עם 16:16 בתום המחצית, אך הניסיון של הפועל ראשון לציון שיחק תפקיד בשלבי הסיום, בדרך לניצחון נוסף ששמר על הפסגה. דושקו מילינוביץ', מאמנה של הרצליה, הורחק. בויאן בוטוליה הצטיין עם 14 שערים ונעזר ב-10 של עידן מימון הוותיק והטוב.

מכבי ראשון לציון - א.כ. נס ציונה 22:32

האלופה התאוששה אחרי ההפסד לאס"א והתיקו במוצקין, כשיצרה לעצמה פער מבטיח בפתיחה ומשם לא הביטה לאחור. גל אברהם חזר מפציעה ותרם שני שערים, כשהקפטן יואב נאמן בלט עם חמישה שערים ודניאל פרידמן הוסיף 4. מילאן פיליץ' ורועי ביטון כבשו שישה שערים כל אחד עבור נס ציונה.

א.ס. סביון - אס"א תל אביב 33:24

אחרי ההפסד הדרבי, אס"א הגיעה נחושה למשחק החוץ בסביון ושמרה על המקום השני שלה. כבר במחצית הוליכו התל אביבים 9:19, ומשם זה היה גארבג' טיים ארוך. סשה בזברחני, עידו טוראל וגיל פומרנץ הובילו עם חמישה שערים כל אחד, כשבצד השני היו אלה סטפן בירטלן וגיל יעקב שמצאו את הרשת חמש פעמים.

קרית מוצקין - מכבי תל אביב 27:27

משחק דרמטי במוצקין, שם הצהובים לא הצליחו להמשיך את המומנטום מהניצחון בדרבי ונאלצו להסתפק בתיקו. מכבי תל אביב הוליכה במחצית הראשונה והגדילה את הפער ל-17:20 לאחר ההפסקה, אבל מוצקין התעוררה, עלתה ליתרון ואיבדה ניצחון ביתי רק בגלל ספיגת שער שוויון מוורנר סטרודום ממש בשניית הסיום. פיליפ שצ'פנובויץ' הוביל את מוצקין עם שישה שערים.

משחקים נוספים:

מ.כ. חולון - הפועל אשדוד 32:32

א.ס. רמת השרון - עירוני רחובות 24:24

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully