וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל עליון שחררה את צ'ייסון אלן

הגארד האמריקאי ביקש להשתחרר לקרשיאקה הטורקית אחרי שמעמדו ירד עם החתמת כריס תומאס. בקבוצה נענו בחיוב

הפועל גלבוע/גליל עליון שיחררה היום (שישי) את הגארד האמריקאי צ'ייסון אלן שהגיע ממכללת נורת'איסטרן בתחילת העונה. לאחר פתיחת עונה לא טובה הוסיפה הקבוצה את הגארד האמריקאי כריס תומאס, מה שפגע במעמדו של אלן בצורה נכבדת. אלן זכה לדקות משחק בליגה הבלקנית, וכן בליגת העל, אך בשל חוק ארבעת הזרים, לא התלבש לרוב משחקי הקבוצה, ובתקופה האחרונה החל להראות סימנים של ייאוש. השחקן שוחרר לאחר שקבוצת קרשיאקה הטורקית פנתה לגלבוע/גליל וביקשה אותו, והשחקן חתם בשורותיה.

אלן (22, 1.93), יליד מורפיסבורו, טנסי, היה אחד מהשומרים הטובים ביותר בשנים האחרונות ב-CAA, ונבחר בשנתיים האחרונות לחמישייה הראשונה של הקונפרנס. הוא שיתף פעולה עם מאט ג'נינג, שהיה מועמד להפועל ירושלים, ובשנים האחרונות עשה קפיצת מדרגה מרשימה בקליעה מבחוץ. למרות גובהו, אלן נחשב לרכז ברמה טובה, ויכול לשחק גם ליד הרכז, כפי שעשה בשנתיים הראשונות שלו בנורת'איסטרן. בעונתו האחרונה במכללה רשם 16.7 נקודות, 6.1 ריבאונדים ו-3.7 אסיסטים בממוצע למשחק. העונה רשם בשבעה משחקים בלבד בליגת העל 11.7 נקודות, 3.7 אסיסטים ו-3.6 ריבאונדים.

בגלבוע/גליל ישארו עם שלושה זרים בלבד עד לסיום העונה, כשהסנטר עידו קוז'יקרו ימשיך להעדר ממשחקי הליגה גם בשבוע הקרוב ולא ישחק מול מכבי ראשון לציון.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully