וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: חוף השנהב וזמביה עלו לחצי הגמר

0:3 גדול לפילים, שהדיחו את המארחת גינאה המשוונית, בזכות צמד של דרוגבה. זמביה גברה על סודן באותה תוצאה

המתח והאקשן באליפות אפריקה עולים מדרגה. הערב (שבת) נפתח שלב רבע הגמר ואיתו גם שתי עולות ראשונות אל ארבע הגדולות. זמביה המשיכה את הטורניר המרשים שלה, גברה 0:3 על סודן חסרת היומרות והבטיחה מקום בחצי הגמר, שם היא מחכה למנצחת בין גאבון למאלי. הפייבוריטית הגדולה לזכייה חוף השנהב, לא התרגשה ממשחק מול המארחת גינאה המשוונית ובעזרת צמד של דידייה דרוגבה הביסה אותה 0:3. היא תמתין בחצי הגמר לעולה מבין גאנה וטוניסיה.

זמביה - סודן 0:3

הישג נהדר לעמנואל מאיוקה וחבריו, שהביסו את הסודנים והעפילו לחצי גמר ראשון מאז 1996. כבר בדקה ה-15 עלתה זמביה ליתרון, כשריינפורד קלאבה הגביה וסטופירה סונזו נגח פנימה את הראשון. סודן כלל לא נכנסה למשחק, השליטה הזמבית נמשכה ובדקה ה-66 היה זה הקפטן כריסטופר קטונגו שהחטיא פנדל וכבש מהריבאונד, אחרי הרחקתו של סעיף מסאווי. המחליף ג'יימס צ'מאנגה חתם עם שער נהדר בדקה ה-86.

גינאה המשוונית - חוף השנהב 3:0

בחוף השנהב הזהירו את השחקנים מזלזול באחת משתי מארחות הטורניר, שנהנתה מתמיכת הקהל והגיעה אחרי שלב בתים מוצלח מאוד. שחקני הפילים, הפייבוריטים מספר אחת לזכייה בטורניר, שמעו, הפנימו ודרסו בקלות את גינאה המשוונית בדרך לחצי הגמר. לאחר שהוא החמיץ פנדל בדקה ה-29, חוף השנהב נהנתה מצמד של הכוכב הגדול של דידייה דרוגבה (36, 69). בזכות הצמד הגיע דרוגבה ל-54 שערי נבחרת בהופעתו ה-82. את החגיגה של חוף השנהב השלים תשע דקות לסיום כוכב נוסף, יאיא טורה ממנצ'סטר סיטי והפילים, שכבשו כבר תשעה שערים בטורניר ועדיין לא הוציאו כדור מהרשת, יחכו למנצחת מחר במשחק בין גאנה לטוניסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully