וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפי בירנבוים עשוי לעזוב את ראשון לציון בסוף העונה

3.2.2012 / 13:54

בעקבות חילופי היו"רים במועדון, והמלחמה המתחוללת סביבה, עשוי המאמן המצליח לסיים את תפקידו למרות חוזה ל-3 עונות

מכבי ראשון לציון היא אחת ההצלחות הגדולות של העונה בכדורסל, אבל למרות ההצלחה הגדולה, והקירבה לצמרת, מתחת לפני השטח מתנהלת בחודשיים האחרונים מלחמה של ממש שעשויה לפגוע במועדון. בחודש שעבר החליט יו"ר הקבוצה, משה קליסקי, לעזוב את המועדון מסיבות אישיות כדבריו, ואת מקומו תפס יצחק פרי, שישמש בתפקיד מסוף העונה הקרובה.

על פי מקורבי קליסקי, בתקופה האחרונה מנסים אנשי פרי להדיח אותו מהתפקיד בטענות שונות ולהחזיר את האדם שהקים את המועדון כבר העונה. בשבוע שעבר אף יצא מכתב שטוען כי קליסקי השתמש בכספים שהגיעו לקבוצה על פי תקצוב מהמנהלת, ונסע איתם לפיינל פור בעונה שעברה. קליסקי הגיב לדברים במכתב שיצא לחברי הנהלת הקבוצה אמש, וסירב להגיב בשיחה עם וואלה! ספורט. מקורביו טוענים שבסיפור יש אמת קטנה מאוד.

מי שעוד עשוי לשלם את המחיר בסוף העונה הוא המאמן אפי בירנבוים, שחתום עד סוף עונת 2013/14. על פי מספר חברי הנהלה פרי אינו מעוניין שהמאמן ימשיך מעבר לעונה הקיימת, והוא מעוניין לקדם את מאמן הקבוצה בעבר, זיו ארז, שנחשב למקורבו. בשנתיים וחצי במועדון הוביל בירנבוים את ראשון לציון לחצי גמר הפיינל פור, והשנה לחצי גמר גביע המדינה.

תגובת יצחק פרי תובא כשתושג.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully