וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה-עירוני רמת השרון: מנשה וראלי יפתחו

שני שינויים בהרכב של אבוקסיס, כשהזהובים ינסו להמשיך במומנטום מול האורחת החוששת מהתחתית (ש', 15:00, ספ'2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* בני יהודה הפסידה רק פעם אחת בתשעת המחזורים האחרונים.

* רמת השרון לעומת זאת, ניצחה רק פעם אחת בתשעת המחזורים האחרונים.

* הקבוצות נפגשו פעמיים בעבר, כשהמאזן עומד על ניצחון לכל אחת. בני יהודה ניצחה 0:1 בגביע במארס 2008 ואילו רמת השרון ניצחה 1:2 במשחק הליגה בסיבוב הקודם העונה. האירוע המרכזי באותו משחק היה פינויו של מומי זפרן לבית החולים במהלך המחצית הראשונה עקב כאבים בחזה.

מפתחות והכנות

בני יהודה:

הקבוצה תנסה להמשיך מחר במומנטום החיובי בו היא נמצאת. המאמן יוסי אבוקסיס יערוך מספר שינויים בהרכב, כאשר עוז ראלי יפתח כמגן ימני על חשבונו של איציק עזוז ואילו שלו מנשה יתופקד בקישור האחורי במקומו של חסן אבו זייד הפצוע, שלא יכלל בסגל. בשאר ההרכב לא צפויים שינויים כאשר ישראל זגורי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן ודינו אנדלובו ישתפו פעולה בחלק הקדמי. באסיפה הטקטית הזהיר אבוקסיס את שחקניו בעיקר מהכדורים הנייחים של משה אבוטבול ותומר סוויסה, צמד הקשרים של רמת השרון. החלוץ שלומי אביסידריס, שחתם השבוע בקבוצה, לא נטל חלק באימון היום ולא ברור אם יכלל מחר בסגל.

עירוני רמת השרון:

לחץ ברמת השרון. הקבוצה של שייע פייגנבוים נמצאת בתקופה רעה ובמועדון מסמנים את שני המשחקים הקרובים, זה ונגד בית"ר ירושלים, ככאלה שיכריעו האם הקבוצה תתקרב לכיוון הפלייאוף העליון או שמא תיגרר למאבי ירידה. ברמת השרון ניסו עד הרגע האחרון של מועד ההעברות להתחזק בחלוץ משמעותי, אך אחד כזה לא נמצא והקבוצה הסתפקה בצירופם של גיל בלומשטיין, חן מצנורי ושאדי שעאבן.

מחר תיאלץ הקבוצה להסתדר ללא נאור פסר, המורחק לשלושה משחקים. מי שעוד יעדרו הם גל ניר, שעדיין סובל מכאבים בברך ומשה אבוטבול, הסובל מדלקת בקרסול למעלה מחודש ויזכה למנוחה של לפחות משחק אחד. מי שחוזר לסגל הוא יוסי אופיר, שלא שיחק בהפסד 1:0 למכבי פתח תקוה בגלל כאבים בגב. הוא צפוי להשתלב בהרכב במקומו של אבוטבול.

שייע וקורצקי אמרו לשחקנים באסיפה המסכמת: "לא צריך להסתכל על המשחקים האחרונים, אלא לנסות להמשיך ולהביא את היכולת הטובה שלנו, ששווה נקודות. צריך רק לנצל יותר מצבים ולא לתת לקבוצות לעקוץ אותנו מחצאי מצבים". את פסר צפוי להחליף גיא ליפקה ואילו בחלק הקדמי צפוי אוגיין דמיאנוביץ' לפתוח על חשבונו של אלן מסודי.

יעמדו למבחן

בני יהודה: דינו אנדלובו

בני יהודה ויתרה על אופציית ההתחזקות במהלך חלון העברות והמאמן יוסי אבקסיס יצטרך להמשיך ולבנות על דינו אנדלובו שיעזור לפדרו גלבאן במלאכת הבקעת השערים. בשבוע שעבר כבש אנדלובו את השער המצמק בסכנין בדרך לשוויון שהשיגו הזהובים בדקה ה-90 וכעת במשחק ביתי מול הקהל של הקבוצה, הוא יצטרך לגלות יציבות והמשכיות ולכבוש גם נגד רמת השרון.

עירוני רמת השרון: אגוניין דמיאנוביץ'

החלוץ הסרבי הופך להיות השחקן המרכזי בהתקפה אחרי עזיבת אורן ניסים ואי ההצלחה לצרף חלוץ נוסף למועדון. עד עתה הוא נראה לא טוב באימונים ובמשחקים ובקבוצה מקווים שהשינוי יגיע כמה שיותר מהר.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה

הרכבים משוערים

בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שלו מנשה, ישראל זגורי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן, דינו אנדלובו.

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', גיא ליפקה, יניב לביא, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, יוסי אופיר, בן מלכה, ברוך דגו, תומר סוויסה, אוגניין דמיאנוביץ'.

בני יהודה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully