וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-ראשל"צ: וייצמן ואלי כהן יישרו את ההדורים

הנתק בין המאמן ליו"ר הסתיים, כהן מתלבט אם לפתוח עם שבתאי. בכורה ללחמן כמאמן האורחת (ש', 18:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* ראשון לציון ניצלה את חלון ההעברות בצורה בהחלט טובה וצירפה לסגל שישה שחקנים חדשים. שלושה זרים (גאורגי אובסניקוב, אימורו לוקמן וסטפן דיאק) ושלושה ישראלים (משה בן לולו, גל מאיו ואייל גנלי).

* אייל לחמן החל את קריירת האימון שלו בבוגרים בקבוצת עירוני ראשון לציון בעונת 1997/98.

* ראשון לציון השיגה עד כה נצחון חוץ אחד בלבד העונה, במחזור השני, נגד רמת השרון.

* הפועל עכו ניצחה שלוש פעמים מבין 11 המפגשים האחרונים בין הקבוצות. ראשון לציון ניצחה בארבעה ועוד ארבעה לא הוכרעו.

* המשחק האחרון של הפועל ראשון לציון, בו היא ניצחה 0:2 את בית"ר ירושלים, היה הראשון לאחר תשעה משחקים בו הקבוצה לא ספגה שער.

* עכו הבקיעה לפחות שער אחד בכל עשרת משחקי הליגה האחרונים שלה.

מפתחות והכנות

הפועל עכו:

אחרי שניצלו את היום האחרון בחלון ההעברות כדי לצרף את מהראן אבו ריא ולוהאב כיאל, שהצטרפו לניקולה טרוייץ' אשר חתם מוקדם יותר השבוע, בעכו מבינים היטב שהם חייבים לנצל את סגל השחקנים הנוכחי כדי להבטיח מוקדם ככל האפשר את המקום בפלייאוף העליון. בקבוצה סופרים משחק רביעי ברציפות ללא הפסד, ולקראת המפגש הנוח על הנייר מול ראשון לציון ביקש המאמן אלי כהן משחקניו להימנע משאננות. "זו קבוצה חזקה, יותר מאיך שזה בא לידי ביטוי בטבלה", אמר המאמן, "הם החליפו מאמן וברור שהם יבואו להילחם על החיים. אתם חייבים להיות מרוכזים ונחושים כדי לנצח".

בשבועות האחרונים נוצר נתק מסוים בין כהן לבין יושב ראש המועדון ציון וייצמן, אך בשלב זה מדגישים בקבוצה כי אין לכך השפעה על השחקנים. במהלך יום שישי שוחחו השניים בטלפון, ליבנו ביניהם את המחלוקות ושמו את הדברים בצד. "כל מה שמעניין אותנו זה הפועל ראשון לציון", סיפר אחד השחקנים בהתייחס לעימות בין השניים, "אם היו"ר והמאמן מדברים או לא, זה לא עסק שלנו. הם ילדים מספיק בוגרים כדי לפתור את הבעיות ביניהם". כך או אחרת, כהן מתוכנן לפתוח במשחק עם הרכב זהה לזה שפתח מול אשדוד, כאשר ההתלבטות היחידה היא האם לפתוח עם יובל שבתאי או עם נבוישה מרינקוביץ'. אדי גוטליב ימשיך להחליף במרכז ההגנה את ניסו קפילוטו הפצוע ושגיב כהן ימשיך לתפקד כמגן ימני, תפקיד אותו מילא בצורה טובה במשחק האחרון. ביום ראשון הקבוצה תפגוש למשחק אימון את פרטיזן בלגרד, מולה היא צפויה לעלות עם הרכב משני.

הפועל ראשון לציון:

אחרי שבוע סוער שכלל את פיטוריו של ניסן יחזקאל ומינויו של אייל לחמן לתפקיד המאמן, תגיע הקבוצה למשחק נוסף במסגרת מלחמת ההישרדות בתחתית הטבלה. לחמן שחוזר לאמן במועדון בו החל את קריירת האימון שלו בבוגרים, עדיין נמצא בשלבי למידת הסגל שעומד לרשותו, בעיקר לאחר צירופם של מספר שחקנים במסגרת חלון ההעברות.
הבלם הסרבי סטפן דיאק לא ייכלל בסגל, זאת מתוך כוונה לאפשר לו זמן נוסף להתאקלמות. החלוץ משה בן לולו שהגיע מאשדוד עשוי להיכלל בסגל ואולי גם לקבל דקות משחק ראשונות. המאמן יחסר מחר את דור הלוי שעדין לא החלים ממתיחה בשריר הירך האחורי, כאשר המגן עמירן שקלים שלא התאמן היום, צפוי לשחק ולפתוח בהרכב. לחמן לא תירגל הרכב ביומיים האחרונים ונראה כי לא יהיו שינויים גדולים ביחס להרכב שפתח בניצחון על בית"ר ירושלים במחזור שעבר. באסיפת הוידאו הקרין המאמן קטעים ממשחקיה האחרונים של עכו והזהיר את חניכיו בעיקר מפני החלק הקדמי המסוכן של הקבוצה הצפונית.

יעמדו למבחן

הפועל עכו: אלירן דנין

אחרי ששיחק מצוין נגד אשדוד ועל רקע הניסיון להעבירו להפועל תל אביב, דנין יצטרך להמשיך ולהוכיח את עצמו בעכו, כדי שבקיץ שוב הוא יוכל לחשוב על אפשרות לחזור לקבוצה גדולה. דנין רצה במעבר לאדומים, אבל לבסוף הוחלט להשאירו בעכו, ועל רקע החתמתו של אבו ריא, הוא ינסה להבהיר לכולם שהוא לא מתכוון לוותר על מקומו בהרכב.

הפועל ראשון לציון: גל ספיר

הבלם הצעיר, בנו של הבעלים, יצטרך להוכיח כי הוא משחק בזכות עצמו ואינו תלוי בחסדי אביו. כעת, עם חילופי המאמנים ולאחר צירופו של בלם זר נוסף, חלה חובת ההוכחה על ספיר ג'וניור שכבר מחר יפגוש את החלק הקדמי המסוכן של עכו, שמרבה לכבוש באצטדיונה הביתי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

הרכבים משוערים

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, אדי גוטליב, דימקאו פידליס, אלירן דנין, עבד מורג'אן, אלכסנדר דוידוב, יובל שבתאי (נבוישה מרינקוביץ'), סינטאיהו סלליך, סטפן שצ'פוביץ', ניקולאס פלצ'וק.

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד, אלביס משיץ', גל ספיר, עמירן שקלים, אימורו לוקמן, איתי אלקסלסי, קובי מוסא, ריף מסיקה, אסי בלדוט, גאורגי אובסניקוב

הפועל עכו בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully