וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה-מכבי תל אביב: עטר בהרכב, גולן בהגנה

החלוץ של הצהובים ישוב לפתוח אחרי שנענש, החלוץ של המלאבסים שוב יתופקד בחלק האחורי (ש', 17:20, ספורט 2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* הלוזונים הפסידו בבית שלושה משחקים ברציפות. בשלושה מתוך ארבעת המשחקים האחרונים הם ספגו בין שלושה לארבעה שערים.

* מכבי תל אביב לא ניצחה את פתח תקוה בחוץ מאז מאי 2009. אז זה היה 0:3 גדול עם שערים של אבי יחיאל, איליה יבוריאן ומאור בוזגלו, שלושתם כבר מזמן לא בצהוב.

* חמישה משחקים בלבד מתוך 23 האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו.

* עבור הצהובים, זה יהיה כבר המשחק ה-40 העונה בכל המסגרות והם ניצחו רק פעם אחת בארבעת משחקי הליגה האחרונים שלהם.

מפתחות והכנות

מכבי פתח תקוה:

משה סיני אמר השבוע לאחד ממקורביו, שעומר גולן עוד עשוי להגיע לנבחרת כבלם. עד אתמול לא היה ברור האם סיני באמת התכוון לכך, אבל מצוקת הבלמים בנבחרת והעובדה שמתן אוחיון, שבעונה שעברה ירד ליגה עם שרלרואה והגיע כדי לנסות ולהחזיר לעצמו את התודעה בישראל, יפתח על הספסל, מעידים עד כמה סיני באמת סומך עליו. "אוחיון לא הגיע כדי לנגן כינור ראשון, הוא יילחם על ההרכב כמו כולם", אמרו במועדון. שי מימון תורגל שוב לצדו של החלוץ במרכז ההגנה. סיני שוחח עם נס זמיר, שהגיע מסראגוסה, אבל הוחלט שגם הקשר הצעיר לא יהיה ב-11. באסיפה שערך, ביקש סיני משחקניו לשים דגש על המצבים הנייחים של היריבה.

כצפוי, איגור מאליש לא שוחרר מהקבוצה והוא יישב על הספסל. במועדון חשבו לשחרר אותו בשל חשד לפציעה, מה שהתברר מאוחר יותר כטעות. עד שלשום היו בטוחים בפתח תקוה שהחלוץ הגנאי סטיבן מאנו יגיע, אבל הוא לא עלה על הטיסה והמאמן ימשיך לבנות על חוליית ההתקפה שכוללת את ויקטור מרעי וטל בן חיים. אתמול נעשה ניסיון להעביר את חן עזריאל ממכבי חיפה, אך אלישע לוי והשחקן פסלו מעבר כזה על הסף. שניים מבין מרואן קבהא, דני פרדה וציון צמח צפויים לפתוח.

מכבי תל אביב:

הקבוצה תנסה לחזור למסלול הניצחונות ולהיצמד לחלק העליון של הטבלה, לקראת סיום הליגה הסדירה בעוד שבעה מחזורים. סגל מלא עמד הבוקר לרשותו של המאמן ניר לוין, שיערוך שני שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בתיקו נגד קרית שמונה. סאבו פאביצ'ביץ', שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים, יפתח במקומו של רוברט פונצ'ץ במרכז ההגנה. השינוי השני של לוין הוא חזרה למערך של ארבעה חלוצים, כאשר אלירן עטר, שנכנס כמחליף במשחק הקודם, ישוב להרכב ויפתח לצד ברק יצחקי, מואנס דאבור ורוברטו קולאוטי בהתקפה.

השוער גיא חיימוב לא נטל חלק באימון בשל כאבים באצבע ידו והוא לא יכלל בסגל, כאשר בכל מקרה ברק לוי הוא זה שתוכנן לפתוח בין הקורות. מי שיהיה השוער השני הוא יוסי גינצבורג. הקשר הבוסני האריס מדוניאנין לא הצליח למצוא קבוצה שתקלוט אותו ולמרות רצון שני הצדדים להיפרד, הוא ישאר במועדון לפחות עד סוף העונה הנוכחית. בכל מקרה, מדוניאנין לא יכלל בסגל מחר ולא ברור אם יקבל הזדמנויות בקרוב על הדשא. גם הבלם הברזילאי ניבאלדו שוב מחוץ לסגל הקבוצה. בתרגול הטקטי הבוקר, התמקד המאמן בעיקר על משחק לחץ של שחקני החלק הקדמי ועמידה נכונה במצבים נייחים בהתקפה ומיוחד בהגנה.

לקראת המשחק אמר גל אלברמן לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "אנחנו יוצאים למשחק חוץ נגד קבוצה קשה ורוצים לקחת שלוש נקודות על מנת ליצור מומנטום חיובי".

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: נס זמיר

לא ברור לאיזה נס ממתינים הלוזונים. לזה שדיברו עליו כתגלית הבאה של הכדורגל הישראלי בספרד או דווקא לזה שבחר לחזור לקבוצה הכי משפחתית בישראל, מכבי פתח תקוה. ההחלטה של זמיר לחזור לישראל היא אמיצה, וההחלטה להגיע לפתח תקוה אמיצה כפליים. הצלחה בקבוצה של סיני עשויה לשפר את סיכויו להגיע לנבחרת, על כישלון לא כדאי לו בכלל לחשוב.

מכבי תל אביב: ברק לוי

לוי קיבל השבוע גב ממאמנו ניר לוין, שהדף את הביקורות על הירידה בכושרו של השוער הצעיר. מחר יפגוש לוי מהעבר השני את לירן שטראובר, שאת מקומו הוא תפס העונה במדים הצהובים. השוער הצעיר ירצה להוכיח שהוא מסוגל להביא נקודות במו ידיו ואם ישמור על רשת נקייה, יוכלו הצהובים לחזור מהמושבה עם ניצחון יקר בדרך לצמרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, חגי גולדנברג, שי מימון, עומר גולן, טל מעבי, דני פרדה (מרואן קבהא), אורי אוזן, ציון צמח (דני פרדה), מריו צארביץ', טל בן חיים, ויקטור מרעי.

מכבי תל אביב: ברק לוי, קלמי סבן, סאבו פאביצ'ביץ', שרן ייני, יואב זיו, גל אלברמן, משה לוגסי, ברק יצחקי, אלירן עטר, מואנס דאבור, רוברטו קולאוטי.

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully