וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-מ.ס אשדוד: הקרב על הסגנות

ניצחון או תיקו יבטיח לאדומים הישארות במקום השני. תמוז יפתח על הספסל, יגאל אנטבי בהרכב (שבת, 20:15, ספורט1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* שתי הקבוצות נפגשו 36 פעמים בעבר כשהמאזן הוא 17 ניצחונות להפועל תל אביב, 9 ניצחונות לאשדוד ו-10 תוצאות תיקו. יחס השערים: 36:57 להפועל.

* מלכי השערים של הפועל תל אביב נגד אשדוד בכל הזמנים הם סלים טועמה ואיבזיטו אוגבונה עם 5 כל אחד. אם טועמה ישחק מחר, הוא יוכל להתבודד בפסגה.

* אשדוד שיחררה תשעה שחקנים במהלך חלון ההעברות (ביניהם סמואל יבואה, משה בן לולו, עידן שדה, אורי מגבו ונבו מזרחי, ר"ב) וצירפה רק את תמיר כחלון.

* ארבעה מששת משחקיה האחרונים של אשדוד הסתיימו בתיקו. פעמיים 0:0 ופעמיים 1:1.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

חודש שכלל אינסוף שמות של מועמדים לחיזוק, הסתיים מבחינת הפועל תל אביב בקול ענות חלושה, עם שני שחקני רכש בלבד: מרקו שולר ויגאל אנטבי. המגן השמאלי בן ה-37 חזר למתחם חודורוב רק שלשום, אבל כבר צפוי לפתוח בהרכב במקומו של גל שיש המורחק.

טוטו תמוז שכבר המריא לצרפת כדי לחתום במונאקו, אבל לבסוף חזר, יפתח את המשחק מחר על הספסל כשבמקומו יעלה בהרכב מהראן לאלה. האחרון יפתח על חשבון מחמוד עבאס כשהמאמן ניצן שירזי ישנה את המערך שלו לכזה של שני חלוצים.

ראשי מטה המאבק של האוהדים מתכננים להמשיך במחאה שלהם נגד הבעלים אלי טביב גם מחר. כחלק מהמאבק הם הזמינו את כלל אוהדי הקבוצה לפגישה בשעה 17:00 מול הקופות של שער 2, שם יוסברו בין היתר הסיבות למחאה.

מ.ס אשדוד:

אשדוד תנסה לחזור מחר למסלול הניצחונות דווקא בקרב הצמרת נגד האדומים בבלומפילד. המאמן יוסי מזרחי יערוך שינוי אחד בהרכב כאשר החלוץ הזמבי רוג'רס קולה יפתח במקומו של משה בן לולו, שפתח במשחק הקודם והושאל השבוע לראשון לציון. בשאר ההרכב לא צפויים שינויים.

מי שלא ישחק העונה באשדוד הוא הקשר הצעיר בן אז'ובל, שאמנם חתם על חוזהו במועדון וגם השאלתו מהפועל כפר סבא כבר סוכמה, אולם אשדוד גילו להפתעתם הרבה שהם איחרו את מועד רישומו בהתאחדות. הסיבה: אז'ובל בן ה-18 הוא עדיין בגיל נוער ומועד רישומם של שחקני נוער הסתיים באמצע ינואר. באשדוד רוצים שהקשר הצעיר ימשיך להתאמן עד סוף העונה תחת הדרכתו של המאמן יוסי מזרחי וישוחרר בסופי שבוע למשחקי הנוער או הקבוצה הבוגרת של הפועל כפר סבא.

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: מרקו שולר

אם לשפוט על פי שתי ההופעות הראשונות של הבלם הסלובני במדים האדומים, הרי שהגעגועים של הפועל למריו פצ'אלקה ואפילו לביוואן פרנסמן הבינוני צפויים להיות עזים. שולר נראה רע באוויר וביבשה, טעה, שגה ומחזיקת הגביע ספגה חמישה שערים בשני המשחקים בהם שיחק. מול רוג'רס קולה ועידן שריקי המאיימים, הוא יהיה חייב לשפר את הופעתו מן הקצה אל הקצה.

מ.ס אשדוד: רוג'רס קולה

החלוץ הזמבי הצעיר כבש את שערו האחרון נגד מכבי תל אביב ומאז לא מצא את הרשת במשך שישה משחקים. בשבועות האחרונים נראה כי קולה מאבד מעט מהפוקוס והחדות שלו בעיקר בשל התעסקות עם בעיות אישיות בזמביה וכן נסיון שכשל לעבור לקבוצה אחרת באירופה. קולה יפגוש מחר את ההגנה המבולבלת של הפועל תל אביב ואם יחזור לכושר הבקעה, אשדוד תוכל לצאת עם נקודות יקרות מקרב הצמרת בבלומפילד.

sheen-shitof

פנינת הבלקן

כל מה שצריך לדעת על נופש בקרואטיה - במחיר הכי משתלם

בשיתוף חברת התעופה הלאומית הקרואטית

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, מרקו שולר, יגאל אנטבי, אביחי ידין, שי אבוטבול, סלים טועמה, אלרואי כהן, עומר דמארי, מהראן לאלה.

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, אפה אמברוז, תמיר כחלון, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.


הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully