וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אוהדי הקבוצה יקיימו כנס חירום

הקהל מגיב להאשמות טביב בנוגע לזריקת רימון העשן ויתכנס לפני המשחק בשבת. מתארגנת תביעה ייצוגית נגד אמיר דן

אוהדי הפועל תל אביב מגיבים לראשונה על ההאשמות של אלי טביב בנוגע לזריקת רימון העשן אל חצר ביתו של הבעלים אמש (רביעי). הקהל האדום מתכנן לקיים כנס חירום לפני משחק הליגה הקרוב מול מ.ס. אשדוד (שבת, 20:00), אליו הם קוראים את כל מי שאכפת לו מהמועדון בכוונה לדון בעתיד הקבוצה ולהביע פעם נוספת את מחאתם נגד טביב. הכנס יתקיים ביום שבת ב-17:00.

כזכור, לאחר זריקת רימון העשן אמש הופיעה אשתו של טביב דנה אשכנזי במספר כלי תקשורת והבהירה כי ההסתה נגד בעלה חוצה גבולות, כשגם אשכנזי בחרה להאשים קומץ מאוהדי הקבוצה במעשה למרות היעדר הוכחות משטרתיות. מארגני המחאה כפרו בהאשמות והסיתו בחזרה את האש לכיוון הבעלים, כשטענו כי הוא זה שחוצה קו אדום ומסית כנגדם.

"לא נשתוק לנוכח ההסתה כנגד אוהדי הקבוצה, לא נידום כשהפועל משנה את פניה", נכתב בהודעה על קיום הכנס. "לא נאפשר את חיסולה של הפועל תל אביב, לא נפסיק ולא נעצור עד שנבטיח עתיד ניהולי טוב וראוי להפועל תל אביב. באחת השעות הקשות בתולדות המועדון כשהוא מצוי במאבקים משפטיים, התרסקות ניהולית, חובות וחוסר אמון מצד האוהדים - מעדיף הבעלים, אלי טביב, להישאר במיאמי, לנהל את הקבוצה בשלט רחוק ולהציב בראש המערכת את בתו הלא מנוסה.

"בשבועות האחרונים מנהלים אוהדי הפועל תל אביב מחאה ציבורית לגיטימית וחוקית כנגד התנהלות המועדון והעומד בראשו. למרות זאת, מעדיף טביב להעסיק יחצ"נים ודוברים מטעם אשר מכפישים את קהל האוהדים ומנסים ליצור דה-לגיטימציה למאבק בקרב הקהל הרחב, מה שהגיע לשיא עם האשמות חסרות שחר של אוהדי הקבוצה בהשלכת רימון עשן על ביתו של אלי טביב, עוד לפני שהמשטרה פתחה בחקירה בנושא. אולם אנו לא נישבר. מאבק צודק וערכי סופו להסתיים בניצחון. יחסי ציבור אינם תחליף לניהול מקצועי של המועדון שכה יקר לליבנו".

תגובת הפועל תל אביב: "חבל שערב משחק חשוב יש קומץ אנשים שממשיך להטעות, להתלהם ולהסית . אלי טביב ימשיך לפעול למען הקבוצה ואין לנו ספק כי מרבית האוהדים אינם שותפים להתלהמות מיותרת זאת ומעוניינים ביציבותה והצלחתה של הקבוצה".

אגב, לא רק בכנס הקרוב נגמרת פעולת הנגד של אוהדי הקבוצה. ראשי המחאה ומספר אנשי עסקים החליטו לשכור משרד עורכי דין ולגבש תביעת דיבה ענקית כנגד יועץ התקשורת של אלי טביב, אמיר דן. אוהדי הקבוצה טוענים כי דן הוציא את דיבתם רעה כאשר עשה להם דין לא ראיות בתגובתו על זריקת רימון העשן אמש לביתו של טביב, ובשל כך נפגעו מספר אנשי עסקים. בימים הקרובים אמורים לגבש כתב תביעה ייצוגי בשם כל אוהדי הקבוצה כנגד יועץ התקשורת. "זה לא ראוי לתגובה", אמר אמיר דן בתגובה.

ניצן שירזי: "ההישארות של טוטו תמוז נותנת לנו שקט"

המאמן ניצן שירזי התייחס גם כן לזריקת רימון העשן באימון הערב של הקבוצה כשאמר:" נחצה פה קו אדום. אף אחד לא מאשים איש ספציפי, אנחנו לא צריכים להיכנס למקום הזה. אני מדבר ברמה של אנושיות שחצתה קו אדום. לעשות מעשה כזה לאישה, ילדה קטנה, זה לא נכון ולא ראוי ואני מקווה שזה לא יהיה מנת חלקנו לא רק בהפועל תל אביב אלא בכדורגל הישראלי בכלל, כי באמת אין לזה מקום וקשר לכדורגל שאנחנו כל כך אוהבים".

לקראת משחק הליגה הקרוב מול מ.ס. אשדוד הוסיף המאמן: "אנחנו נמצאים במצב שאסור להפסיד בו נקודות בכל משחק. הפועל צריכה לייצר רצף של ניצחונות כדי להחזיר את הביטחון שכל כך נחוץ לנו כדי לייצב את המערכת. הדבר הכי נכון מבחינתנו זה להתעסק רק בהפועל תל אביב שיחזיר אותנו לרמת משחק טובה, רמת כדורגל טובה ואחר כך נתעסק במתמטיקה".

על מחאת האוהדים אמר שירזי: "באתי למקום לא שקט, אבל אנחנו בהפועל מנסים לעשות את ההפרדה. כמובן שהיינו מעדיפים לוותר על הפסטיבלים האלה ולהתעסק רק בכדורגל. אם נחבר את ארבעת-חמשת הניצחונות הרצופים גם נוכל להגיד שאנחנו מצליחים לעשות את זה. 'כיף' להיות במבחן כל הזמן, דרוך כל הזמן, אבל זה המקצוע שלנו. אין לי קצה קצהו של חרטה על ההצטרפות להפועל תל אביב".

המאמן התייחס גם לחזרתו של המגן הוותיק יגאל אנטבי: "זה כאילו שהוא לא עזב. כיף לראות שחקן שחוזר למערכת. אני לא מסתכל על תעודת זהות כשאני מכניס שחקן ומקווה שהוא לא רק ירגיש אלא גם יתנהג כמו בבית, ובאמת כבר ביום שבת יוכל לתת לנו את הפתרון שרצינו".

לבסוף נדרש שירזי גם להישארותו המפתיעה של טוטו תמוז במועדון, כשאמר: "זה נותן לנו שקט. אנחנו צריכים עכשיו לדאוג שטוטו יחזור לריכוז. אם היית אומר לי שזאת תהיה ההחתמה של הפועל תל אביב לפני שבוע, הייתי חותם".

עסקת חן עזרא להפועל תל אביב לא יוצאת לפועל

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully