וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טל משעלי סיכם בהכח, אך התחרט

2.2.2012 / 20:13

החלוץ הצעיר החליט ברגע האחרון לא לרדת ללאומית ולהילחם על דקות משחק. אף שחקן לא שוחרר מהסגל של יובל נעים

למרות שבבית"ר ירושלים החליטו לנסות לדלל את הסגל ולאשר למספר שחקנים צעירים לעבור לקבוצות אחרות, שום שחקן לא עזב את הסגל. הסיבה היא קוצר הזמן והעובדה שבית"ר אפשרה לשחקנים לעבור בהשאלה רק עד תום העונה ללא אופציה לעונה נוספת. לפיכך, הסגל המורחב של הקבוצה מונה 36 שחקנים. בבית"ר חוששים שלא מעט שחקנים מתוסכלים ללא דקות משחק וללא השתתפות פעילה באימונים. שחקנים צעירים שכן היו להם הצעות כמו עדן נחמני ואופיר קריאף נתקלו בסירוב של איציק קורנפיין שחושב כי יזדקק להם בהמשך העונה ואילו שחקנים אחרים כמו צחי אליחן ושי ניסים לא הספיקו למצוא קבוצות שיקלטו אותם.

מי שכן מצא קבוצה הוא החלוץ טל משעלי שסיכם את כל תנאיו בהכח עמידר רמת גן והיה אמור לעבור לקבוצה של גל יוסף, אך ברגע האחרון החליט משעלי שהוא מעוניין להמשיך ולהילחם על דקות משחק בבית"ר מתוך תחושה שהמאמן יובל נעים מאמין בו וייתן לו הזדמנויות בהמשך העונה. אגב, משעלי התלבש בסגל הקבוצה לאחרונה מספר פעמים ומכאן האופטימיות ששואב החלוץ הצעיר.

לקראת המשחק נגד בני סכנין בשבת שמחו בקבוצה לשמוע כי צפוי מזג אוויר נעים והציפייה היא לכ-7,000 צופים שיבואו לתמוך בקבוצה. מי שצפוי לערוך בכורה בהרכב הוא חיים מגרלשווילי שיחליף את אבי ריקן הפצוע שצפוי לקבל מנוחה. גם שי חדד הפצוע אינו צפוי להיכלל בסגל. מי שיישב על הספסל בשלב ראשון הוא ערן לוי, שכרגע אמור להיות השחקן שיכול לעשות את השינוי ועד עתה משתלב יפה מאוד חברתית ומתקבל באהבה במועדון. לוי אמר היום לשחקנים: "אני יודע שכל האש עליי ויחפשו אותי, אך אני מתרכז רק בכדורגל. מגיע לכאן, עושה אימון והביתה בשקט, אני מרגיש שיהיה טוב ויעשה שיהיה טוב".

ערן לוי מקווה לסיים את הקריירה בבית"ר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully