וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "אשמח אם זו תהיה התחנה האחרונה שלי"

2.2.2012 / 12:35

החלוץ שחתם בבית"ר ירושלים מקווה לצאת לדרך חדשה: "סעיף המשמעת לא מעניין אותי". חיים מגרלשווילי צפוי לפתוח בשבת

אחרי שהצטרף לבית"ר ירושלים, ערן לוי מקווה לפתוח דרך חדשה ולשכוח מהבעיות שהיו לו בהפועל חיפה ובקבוצות הקודמות שבהן שיחק. לוי התראיין היום (חמישי) בגלי צה"ל והתייחס להגעה שלו. "אני אשמח מאוד אם זו תהיה התחנה האחרונה שלי", הצהיר תחילה. "אין זמן לדיבורים, חתמתי עד לסוף העונה ואני מקווה להישאר פה שנים רבות".

על הבעיות שהיו לו בחיפה, הוא סיפר: "קרה משהו עם ניצן, הגענו למצב שלא היה מובן. חלון ההעברות היה צריך להיסגר במאי, והייתה סיטואציה שהוחלט להחזיר אותי, אבל שוב ניצן (שירז) החליט לשחרר אותי. טל (בנין) החזיר אותי, אמר לי מה שאמר לי, שיחקתי שלושה-ארבעה משחקים שבהם הייתי טוב. אנשים לקחו את זה לכיוון הזה שאני שחקן בעייתי. אני לא רואה בזה בעיית משמעת כששחקן רוצה לעזוב קבוצה. אני עובר קבוצות, באופן כללי עזבתי קבוצות כי לא היה לי טוב. אני לא חושב שאם לשחקן רע, הוא צריך להישאר בה, כך הרגשתי".

על המצב של בית"ר ירושלים בתחתית, הוסיף החלוץ: "לחץ זה חלק מהמשחק, צריך לדעת איך לקחת אותו. אני סומך על עצמי מבחינה מקצועית. אני בטוח שבית"ר ירושלים יכולה להישאר בליגה". על הסעיף בחוזה שמשאיר לבית"ר ירושלים אפשרות לשחרר אותו במידה ותתעורר בעיית משמעת, הוסיף: "אני לא דואג מהסעיף הזה, אני עושה את זה באהבה. אני לא יודע מאיפה מביאים את זה. סעיף המשמעת לא מעניין אותי".

בית"ר ירושלים ערכה היום אימון נוסף לקראת המשחק נגד בני סכנין בשבת. שי חדד אינו כשיר בשלב זה ובספק גדול לשבת. גם אבי ריקן נטש את האימון עקב מתיחה במפשעה ובשלב זה אינו צפוי לפתוח בהרכב בשבת כאשר במצב כזה חיים מגרלשווילי יערוך את הופעת הבכורה שלו בהרכב הקבוצה. לוי צפוי גם הוא להיות בסגל אך בשלב זה אינו מתוכנן לפתוח בהרכב. הקבוצה ערכה גם היום את האימון באיצטדיון טדי עקב ההצפה בבית וגן. בשעות אלה עושים בבית"ר ירושלים מאמצים למצוא קבוצות למספר צעירים שיקבלו דקות משחק וידללו מעט את הסגל שכולל כ-35 שחקנים.

האם ערן לוי יכול להציל את הקריירה שלו בבית"ר ירושלים?

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully