וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: בני לוד נצמדה לפסגה עם 0:2 על נצרת עילית

שביט וחסן עזרו ללוד להגיע לשוויון נקודות עם הפועל רמת גן, שניצחה 1:4 את אשקלון. 3:4 לכפר סבא על מכבי הרצליה

אחר צהריים מלא באקשן חיכה לנו אמש (שישי) בליגה הלאומית, כאשר לכבוד סיבוב הגביע הבא עלינו לטובה באמצע השבוע, שישה משחקים פתחו את המחזור ה-22. הפועל רמת גן סגרה עוד שבוע בפסגה עם 1:4 על הפועל אשקלון, אחי נצרת גברה 0:2 בקרב הצמרת על הפועל ירושלים, הפועל כפר סבא התאוששה עם 3:4 מסקרן על מכבי הרצליה, שיריבתה העירונית הפועל השיגה ניצחון קריטי בתחתית, 0:1 על מכבי באר שבע. נס ציונה ואום אל פאחם נפרדו ב-1:1 ובאותה תוצאה נפרדו גם בית"ר תל אביב והכח עמידר רמת גן. בשבת, בני לוד לא נבהלה ולא נתנה לרמת גן לברוח לה בפסגה, לאחר שניצחה 0:2 את נצרת עילית.

מכבי אחי נצרת - הפועל ירושלים 0:2

נצרת חזקה מאוד בבית והקבוצה של לופא קדוש הרגישה את זה ועל הדרך גם התפרקה מעט לקראת משחק הגביע מול מכבי תל אביב באמצע השבוע. דווקא הזיכרונות של ירושלים מהמגרש בעילוט היו חיובים העונה, לאחר שהאדומים ניצחו שם בסיבוב הקודם של הגביע, אבל הפעם הם נכנעו להתקפה פנטסטית שהסתיימה בשער של סרג' איילי בדקה ה-49 ורגע לפני הסיום באה המכה הגדולה בדמות פנדל שאלירן חודדה ניצל בדקה ה-88 וכרטיס אדום לשוער של ירושלים יניב בן הרוש. מי שיחליף אותו ככל הנראה בין הקורות מול הצהובים בגביע יהיה רפי כהן הותיק.

הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה 3:4

חגיגת שערים בלויטה. הירוקים הגיעו מהמקום העשירי ואחרי התבוסה בדרבי השרון מול רעננה בשבוע שעבר, הרצליה באה אחרי חודשיים בלי הפסד וגם נהנתה משער יתרון של מסאי דגו כבר בדקה השלישית. אלא שמאותה נקודה והלאה זו הייתה הצגה מקומית. רן יצחק בדקה השמינית ועומר פדידה אחרי דקותיים נוספות סידרו מהפך מהיר, יצחק עם השני (52) ואמוס קולי (64) כבר סידרו 1:4 לכפר סבא. הרצליה הגיבה עם צמד מהיר מאוד של מיכאל קורטבה (78) ואבי חי (79), אבל כפר סבא יצאה עם הנקודות.

בית"ר תל אביב רמלה - הכח עמידר רמת גן 1:1

משחק התחתית סידר יופי של דרמה. המארחת עלתה ליתרון בדקה ה-68 משער של איציק אבושדיד, אבל עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-95, הכח קיבלה פנדל ועדן בטיט לא התבלבל ושלח את הכדור פנימה כדי להשיג להכח נקודה חשובה במאבקי התחתית.

הפועל רמת גן - הפועל אשקלון 1:4

האורדונים היו בתקופה רעה וכמעט איבדו את הפסגה, אבל ההתאוששות שלהם הגיע בדמות ניצחון גדול בדרבי בשבוע שעבר. המשחק מול אשקלון, שאומנם ממוקמת בחלק העליון, אבל היא אחת מקבוצות החוץ הרעות בליגה, היה כר נוח לעוד ניצחון ועוד שבוע במקום הראשון. כל חמשת השערים נכבשו על ידי שחקני רמת גן. אדריאן פרננדז בפנדל (13), אורן ניסים (19) בשער בכורה וליאור אסולין (23) סגרו את הסיפור בזריזות. יוגב בן סימון (27) צימק בשער עצמי, אבל השני של אסולין (47) חתם את התוצאה. טל חן המארח ואוסיי מאוליי האורח ספגו אדומים בדקה ה-80.

סקציה נס ציונה - מכבי אום אל פאחם 1:1

משחק מרכז הטבלה בין שתי הקבוצות שמקוות להגיע לפלייאוף העליון ועל הדרך גם חולמות על הגביע באמצע השבוע, הסתיים בחלוקות נקודות. איברהים בסיט העלה את האורחת ליתרון שלוש דקות לאחר פתיחת המחצית הראשונה, אבל עידן סרור, שהצטרף לנס ציונה השבוע, מצא את השער בהופעת הבכורה המתוקה שלו והשאיר נקודה בבית בדקה ה-74.

הפועל הרצליה - מכבי באר שבע 0:1

ניצחון קריטי להרצליה במשחק התחתית, בו היא אירחה את הקבוצה היחידה שמתחתיה בטבלה וחזרה לליגה. מצבה של באר שבע נראה אנוש ואחרי השבוע הקשה במועדון, שכלל החרמת אימון, הקבוצה מבירת הנגב כבר עם שבעה משחקים ללא ניצחון. ניר ביטון הכריע את המשחק בפנדל כבר בדקה השביעית ועכשיו בהרצליה יחכו לקיזוז בתקווה לשרוד.

בני לוד - הפועל נצרת עילית 0:2

הפתעת העונה, בני לוד, לא עוצרת ולא מוותרת על הכרטיס לליגת העל. סלימאן אזברגה סופר כבר ארבעה ניצחונות רצופים ועשרה משחקים ללא הפסד. נצרת עילית, עם מאזן חוץ רע מאוד, לא הצליחה למנף את הניצחון מהדרבי בשבוע שעבר ונותרה בתחתית. שער של רן שביט בדקה ה-71 נתן ללוד הרבה אוויר וקובי חסן הכפיל ממש בדקה ה-90. לוד צמודה לרמת גן בפסגה עם 42 נקודות.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully