וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה, היריבות מעדו

האלופה עלתה לפסגה ביום שישי, בעוד באיירן סיימה ב-1:1 בהמבורג, שאלקה ב-1:1 עם מיינץ וגלדבאך ב-0:0 בוולפסבורג

המחזור ה-20 בבונדסליגה נפתח אתמול (שישי) עם ניצחונה של דורטמונד 0:2 בחוץ על נירנברג של אלמוג כהן (60 דקות). האלופה עלתה למקום הראשון בליגה ורשמה משחק 14 ברציפות ללא הפסד. לשמחתה של דורטמונד, יריבתה שאלקה סיימה ב-1:1 מאכזב מול מיינץ ונותרה מאחור בפער של שתי נקודות, כשגם בורוסיה מנשנגלדבאך שמטה נקודות חשובות עם 0:0 מול וולפסבורג. באיירן מינכן, שסגרה את משחקי השבת, יכלה לשוב אל הפסגה, אבל גם היא סיימה ב-1:1 מול המבורג והשאירה את דורטמונד בודדה בראשות הטבלה.

נירנברג - דורטמונד 2:0

האלופה המשיכה בכושרה המצוין ועלתה למקום הראשון, בזכות ניצחון חוץ חשוב בקור של מינוס חמש מעלות. יורגן קלופ, שמעולם לא הפסיד לנירנברג כמאמן דורטמונד, רשם עם קבוצתו הנהדרת משחק 14 בבונדסליגה ללא הפסד, כשגם אלמוג כהן (הוחלף בדקה ה-60) וחבריו לא מצאו את הדרך לעצור את הצהובים-שחורים.

נירנברג דווקא פתחה בהתלהבות והייתה קרובה ליתרון, אך שינג'י קגאווה הרחיק מהקו נגיחה של טימי סימונס. אלמוג כהן הנמרץ נרגע בשלב מסוים ויחד איתו גם נירנבג דעכה, וכך שלוש דקות בתוך המחצית השנייה דורטמונד עלתה ליתרון. מוריץ לייטנר מצא במסירת עומק חכמה את לוקאש פישצ'ק, שהעביר כדור רוחב אותו המשיך פנימה הקפטן סבסטיאן קל. דורטמונד השתלטה על המשחק, ובדקה ה-82 התכבד לוקאס באריוס בשער השני במשחק, שהיה גם הראשון שלו העונה. החלוץ הפרגוואי שלא עבר לאנגליה בסופו של דבר, מצא את הרשת כהרגלו במשחקים נגד נירנברג (שער שישי בארבעה מפגשים) מריבאונד אחרי החטאה של קגאווה.

המבורג - באיירן מינכן 1:1

הבווארים קיוו כי יצליחו לחזור לפגרה בעזרת ניצחון בצפון, אבל כמו שאר היריבות לצמרת מלבד דורטמונד, קפאו בקור העז ויחזרו למינכן עם נקודה אחת בלבד. הבווארים קיוו כי יצליחו לחזור לפגרה בעזרת ניצחון בצפון, אבל כמו שאר היריבות לצמרת מלבד דורטמונד, קפאו בקור העז ויחזרו למינכן עם נקודה אחת בלבד.

פרנק ריברי ואריאן רובן פתחו בהרכבה של באיירן, אבל בדקה ה-23 הייתה זו דווקא המבורג של טורסטן פינק, שחקן באיירן לשעבר, שעלתה ליתרון. יקופו סאלה הצעיר היה חתום על השער עם בעיטה מהאוויר, אחרי הגבהה של פאולו גררו. אלא שבאיירן לא הייתה מוכנה להפסיד. האורחת תקפה ללא הפסקה, ובדקה ה-71 איביצה אוליץ' המחליף הציל נקודה מול הקבוצה ממנה הגיע לבוואריה.

שאלקה - מיינץ 1:1

דווקא לאחר הניצחון של היריבה המושבעת דורטמונד ביום שישי, שאלקה כשלה במגרשה הביתי מול מיינץ ונמצאת כעת בפיגור שתי נקודות מהפסגה. בדקה ה-15 אוהדי שאלקה נותרו בהלם, כשמוחמד זידאן המצרי, שחזר לקדנציה שלישית במיינץ, כבש מתוך הרחבה ברגל ימין. שאלקה הפעילה לחץ בניסיון להשוות, ובדקה ה-59 היה זה הרכש מהופנהיים, צי'נדו אובאסי שקבע שוויון. שאלקה נעצרת.

וולפסבורג - בורוסיה מנשנגלדבאך 0:0

עוד טוענת לכתר שאיבדה נקודות היא בורוסיה מנשנגלדבאך, שנפרדה בתיקו מאופס מהזאבים של פליקס מגאת. וולפסבורג הייתה קרובה יותר ליתרון, אך לא הצליחה להכניע את מארק אנדרה טר סטגן, למרות הניסיונות המאומצים. מרקו רויס, הלהיט הגדול של גלדבאך, לא השפיע הפעם על המשחק ונותר יחד עם קבוצתו במקום הרביעי, מרחק שלוש נקודות מהפסגה.

משחקים נוספים:

לברקוזן - שטוטגרט 2:2
ללברקוזן: סטפן קיסלינג (11), סימון רולפס (47 בפנדל). לשטוטגרט: יוליאן שיבר (23), מרטין הרניק (89)

הופנהיים - אוגסבורג 2:2
להופנהיים: פנייל קוקו מלאפה (38), סיאד סליחוביץ' (51 בפנדל). לאוגסבורג: סשה מלדרס (31), סבסטיאן לנגקאמפ (72)

הרטה ברלין - האנובר 1:0
להאנובר: מוחמד עבדלואי (68)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully