וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הפדרציה: ישראל הפסידה 2:1 לפורטוגל

פאר וגלושקו נכנעו בזוגות אחרי שפאר הובסה וגלושקו ניצחה ביחידות. ישראל תוכל לעלות אם תנצח את בריטניה ביום שישי

ספורט 5

לאחר המרתון בן שבע השעות אתמול מול הולנד שהסתיים בניצחון, הפסידה הערב (חמישי) נבחרת הפדרציה של ישראל 2:1 לנבחרת פורטוגל והתרחקה מהעפלה לשלב הבא.

מחר תגיע ישראל למפגש גורלי מול בריטניה, בו תהיה חייבת לנצח בשילוב של הפסד לפורטוגל במשחק המקביל כדי לעלות לחצי הגמר במטרה להתמודד על העלייה לפלייאוף הבית העולמי השני. בריטניה השיג היום ניצחון שני, 1:2 על הולנד.

כמו אתמול, גם היום הוטל על יוליה גלושקו לפתוח את יום המשחקים, אך בניגוד לאמש, הפעם המחבט השני של ישראל עשתה את העבודה מצוין, גברה על מריה ז'ואאו קולר (194 בעולם) 2:6, 4:6, והעלתה את המארחת ל-0:1 במפגש.

ושוב בניגוד למשחקי אמש, הפעם שחר פאר היתה זו שאכזבה, ובגדול. הטניסאית הבכירה של ישראל פגשה את המדורגת 136 בעולם, מישל לרשר דה בריטו, בידיעה שניצחון למעשה יסגור את המפגש, אך הציגה טניס רע מאוד, סבלה מהרוחות החזקות ונכנעה 6:1, 6:2. במשחק הזוגות המשיכה פאר להתקשות, וגם יכולת טובה לפרקים של גלושקו לא הועילה כששתי הישראליות נכנעו לדה בריטו וקולר 6:2, 4:6, 6:4.

"זה מאוד מאכזב", אמר פאר בסיום. "נתנו את המקסימום ומה שיכולנו וזה מה שאפשר לצפות מאיתנו. או שזה הולך או שלא הולך. אני מבחינתי ביחידים לא שיחקתי כל כך רע, היריבה שיחקה ממש טוב. לא מצאתי פתרונות. הזוגות זה מזל רע, אבל אומר זאת שוב, עשינו את המקסימום".

יוליה גלושקו - מריה ז'ואאו קולר 2:6, 4:6

גלושקו פתחה היטב, השיגה שבירה במשחקון ההגשה השני של הפורטוגלית ועלתה ל-1:3. הישראלית המשיכה להיראות טוב גם במשחקונים הבאים, השיגה שבירה נוספת ובמצב של 2:5 הגישה לניצחון במערכה, משימה בה עמדה בקלילות בדרך ל-2:6 בסט הראשון.

המערכה השניה נפתחה באופן דומה, כשגלושקו השיגה שבירה מהירה ועלתה ל-1:2. מספר ווינרים יפים לא אפשרו לקולר לחזור לעניינים, כשאחד מרשים במיוחד קבע 2:4 לגלושקו במשחקון השישי. בשלושת המשחקונים שמרו השחקניות על הגשותיהן, אך גם מספר שגיאות בלתי מחויבות של גלושקו לא מנעו ממנה להגיש לניצחון במצב של 4:5, ולסגור עניין במערכה ובמשחק כולו עם 2:6, 4:6 נאה.

שחר פאר - מישל לרשר דה בריטו 6:1, 6:2

דווקא הפורטוגלית פתחה טוב יותר, השיגה שבירה מהירה ועלתה ל-0:2. פאר שברה חזרה אך הרוח החזקה הקשתה עליה לפתח יציבות, והישראלית הבכירה מיד נשברה בחזרה ופיגרה 4:1 בתום חמישה משחקונים. פאר המשיכה להציג טניס לא מדויק, הגישה לא טוב, נשברה פעם נוספת והפסידה את המערכה הראשונה 6:1.

גם המערכה השניה לא נפתחה היטב עבור הישראלית, שנשברה במשחקון ההגשה השני שלה בדרך לפיגור 3:1. פאר עלתה יפה לרשת וצימקה ל-3:2 אך שוב ביצעה כמות רבה של שגיאות, אפשרה לדה בריטו היעילה לשבור פעם נוספת, לעלות ל-2:5 ולהגיש לניצחון במשחקון, במערכה ובמשחק. הפורטוגלית עשתה זו מצוין, סגרה עניין, וכפתה משחק זוגות שיכריע את המפגש הצמוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

פאר וגלושקו - דה בריטו וקולר 6:2, 4:6, 6:4

הפורטוגליות הגישו ראשונות ועלו במהירות על הלוח, לפני שגלושקו המשיכה ביכולת הטובה שלה ממשחק היחידות ושמרה על ההגשות שלה כדי לקבוע 1:1. האורחות שוב עשו את שלהן, לפני שפאר המשיכה לאכזב כשנשברה במשחקון ההגשה שלה, ופורטוגל עלתה ל-1:3. הקהל ההמום נדם יחד עם השחקניות המקומיות, ואחרי שגם גלושקו נשברה על האפס פורטוגל ברחה ל-1:5. ישראל התעשתה לרגע כששברה בחזרה, אבל אז הגיע תורה של פאר להישבר על האפס ופורטוגל ניצחה 2:6 במערכה הראשונה.

בפתיחת המערכה השנייה היה נדמה שהפורטוגליות ישייטו לניצחון, אבל גלושקו הצליחה להציל נקודה שבירה, ובמשחקון הבא השיגה ישראל את השבירה המיוחלת ועלתה ל-1:2, אבל רצף השבירות נמשך גם בשלושת המשחקונים הבאים, ואחריהם עמדה התוצאה על 3:3. בהמשך המשחק התייצב, וביתרון 4:5 עמדו הישראליות בלחץ כששברו ברגע הנכון וניצחו 4:6 במערכה השנייה.

המערכה השלישית התאפיינה בלחץ מצד ארבעת השחקניות, והראשונות ששברו היו הפורטוגליות שעלו -1:3. ישראל חזרה ל-3:3, אבל במשחקון השביעי הארוך במיוחד פורטוגל חילצה ניצחון ועלתה ל-3:4. במצב של 4:5 לפורטוגל הצילה פאר נקודת משחק, אבל דה בריטו העלתה את הרמה וניצלה את ההזדמנות השנייה שלה בדרך ל-4:6 במערכה וניצחון במשחק ובמפגש כולו.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully