וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר: "הייתי ממנה את גרנט אם לא היה חותם בפרטיזן"

2.2.2012 / 10:52

נשיא מכבי חיפה יעקב שחר פרגן בראיון בסרביה למאמן שעבד אצלו. גורם בנתניה: "הייתה התעניינות בעזרא לגבי ינואר ולגבי העונה הבאה"

נשיא מכבי חיפה עדיין לא החליט מי יהיה מאמנה הבא של מכבי חיפה, אבל היום (חמישי) הוא התראיין בסרביה סביב העסקתו של אברהם גרנט וציין כי אם מוליכת הליגה הסרבית לא הייתה ממנה אותו, הוא היה עושה זאת בעצמו. "אני ואברם מכירים טוב מאוד. הוא זכה איתנו בשתי אליפויות ואני בטוח שהוא יצליח שם. חבל שהוא חתם בפרטיזן. אם זה לא היה קורה, הייתי ממנה אותו למאמן".

במכבי נתניה אישרו אתמול כי ראשי מכבי חיפה פנו במהלך הימים האחרונים בניסיון לצרף את הקשר חן עזרא, אך הם הודיעו לאלופה כי הוא לא משוחרר מהקבוצה. גורם בנתניה אישר הבוקר כי "חיפה והפועל תל אביב התעניינו בעזרא, אך טרם הוגשה הצעה רשמית. חיפה התעניינה בו לגבי ינואר ולגבי העונה הבאה". כפי שפורסם אתמול, הירוקים ניסו לצרף את עזרא כבר בינואר, אך הוחלט שאם לא תצליח לעשות זאת, תצרפו בקיץ. "הסיכוי שחן ישוחרר למכבי חיפה גבוה בהרבה מאשר להפועל תל אביב, שהיחסים שלה עם הנהלת מכבי נתניה לא בשיאם. אם הוא לא יעבור עכשיו, כנראה שהוא יעבור לשם בקיץ", אמר מקורב לעסקה אתמול.

בחיפה לא אהבו אתמול, בלשון המעטה, את החלטת בית הדין המשמעתי בנוגע לעידן ורד, שהורחק משני משחקים בפועל ושניים נוספים על תנאי. "ההחלטה של בית הדין תמוהה ואינה שוויונית", אמרו בחיפה, שם התייחסו לעונשים שספגו עומר דמארי (תנועה מגונה), טל בן חיים (יריקה) ויא יא פטי (יריקה), בגלל סעיפי התנהגות שאינה הולמת. ורד ייעדר ממשחק הליגה מול קרית שמונה וממשחק הגביע מול מכבי באר שבע. הדבר יוביל את אלישע לוי לפתוח ככל הנראה עם שני חלוצים.

בגלל האכזבה מהיכולת שהפגין דניאל צסארץ במשחק האימון, עדיין לא ברור האם הוא יפתח בהרכב. מוחמד גדיר ואלון תורג'מן נמצאים גם הם בתמונת ההרכב. הבלם איציק כהן כשיר לחלוטין ועשוי לחזור לסגל. הקשר תמיר כהן, שאמר אתמול לחבריו כי הוא מקווה שלא יזדקק לניתוח שעשוי לגמור את העונה מבחינתו, לא יהיה בסגל ולא מורשה להתאמן בשלושת השבועות הקרובים. הבלם סארי פלאח יישאר בקבוצה משום שלמועדון אין כוונה לשחררו.

בנושא אחר: בנוסף לחלוץ סינטאיהו סלליך, בחיפה מתכוונים להחזיר בעונה הבאה את הבלם אנדריי פיליאבסקי. כפי שפורסם בחודש יולי, אולג בלוחין ועוזרו אנדריי באל יצרו קשר עם הבלם ומתכוונים לעקוב אחריו ולבחון אפשרות לזמנו לסגל. מאז השחקן נפצע, אבל כעת חודש שוב הקשר. אם זה יקרה, מחירו של הבלם יאמיר. השחקן נשאל אתמול במסגרת ראיון בתקשורת האוקראינית על מצבה של חיפה העונה, שלא הצליחה להעפיל לליגת האלופות ומאז נראית רע. "קצת מפתיע לראות את מכבי במקומות הזה", אמר פיליאבסקי, "אם הם היו נשארים במבנה הישן, הקבוצה לא הייתה נפגעת. הכל התחיל בהדחה מליגת האלופות מול גנק בבעיטות עונשין. אחרי המשחק, אף אחד לא הופתע".

הקשר שאדי שעבאן קיבל אתמול הצעה לעבור להפועל ראשון לציון או לעירוני רמת השרון. הבוקר הוא אמור להיפגש עם מאיר יצחקי בניסיון לסגור את תנאיו אצל האחרונה. שעבאן ימשיך להרוויח את חוזהו במכבי חיפה, כשהדיון מתנהל סביב נושא החזרי הוצאות הנסיעה מהצפון.

פיליאבסקי בדרך לנבחרת אוקראינה?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully