וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדריי פיליאבסקי צפוי לקבל זימון לנבחרת אוקראינה

26.7.2011 / 11:29

בלוחין ואנדריי באל יצרו קשר עם נציגי השחקן והודיעו שיזומן למשחק ידידות. שחקן: "ורד יפיק את המקסימום כשחקן חופשי"

מאמן נבחרת אוקראינה אולג בלוחין ואחד מעוזריו, עוזר מאמן מכבי חיפה בעבר אנדריי באל, יצרו קשר עם סוכנו של הבלם אנדריי פיליאבסקי והודיע לו כי הוא נמצא במעקב ומתכונן לקבל זימון לאחד ממשחקי הידידות של הנבחרת במהלך העונה הקרובה. בלם מכבי חיפה כבר עודכן בפרטים, כשייתכן שבקרוב מאוד יגיעו נציגים מהנבחרת לעקוב אחריו מקרוב באחד ממשחקיה של הקבוצה.

סוכנו של פיליאבסקי, בוריס נורמן, אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "נכון שהייתה פניה לגבי פיליאבסקי. שוחחתי עם שני המאמנים והוא נמצא במעקב וצפוי לקבל זימון לאחד ממשחקי המבחן. מדובר בשחקן שעשה התקדמות גדולה מאוד בעונה החולפת ולא אתפלא אם יהפוך להיות בורג מרכזי בנבחרת בשנים הבאות".

נבחרת אוקראינה תארח את נבחרת שבדיה ב-10 באוגוסט, אך לא ברור האם פיליאבסקי יזומן כבר למשחק הקרוב. עם זאת, לנבחרת צפויים מספר רב של משחקי ידידות במהלך העונה משום שהיא תארח בקיץ הבא את היורו, יחד עם פולין.

חיפה תקיים הערב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר (רביעי) מול מאריבור, כשההתלבטות היחידה של המאמן אלישע לוי נוגעת לקישור האחורי. אייל גולסה תורגל אתמול עם עלי עוסמאן בקישור האחורי, אך מאוחר יותר הצטרף אליהם דלה ימפולסקי ונראה כי עיקר ההתלבטות היא בין גולסה, שאם יחלים יפתח בהרכב, לבין הקשר שהגיע ממכבי נתניה.

אלישע לוי בונה על מהירות בחלק הקדמי ולכן מוחמד גדיר ו-ויאם עמאשה יתופקדו באגפים. עידן ורד ישחק בתפקיד של יניב קטן, מאחורי החלוץ. "זה תפקיד שתפור עליו", אמר אתמול שחקן במכבי חיפה, שהוסיף: "זאת הדרך של אלישע להוציא ממנו את המקסימום מבחינה טכנית, לתפקד אותו כשחקן חופשי".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully