וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: עטר ופאביצ'ביץ' חוזרים להרכב

לוין תירגל את השניים לקראת מכבי פתח תקוה, יחליפו את מיכה ופונצ'ץ. לוין במסיבת העיתונאים: "אנחנו לא במאבק האליפות"

אחרי שסחטה 1:1 נגד עירוני קרית שמונה, מכבי תל אביב תקווה לחזור לנצח בשבת את מכבי פתח תקוה המתאוששת כדי להמשיך ולהיאבק על מקום בשלישייה הראשונה. נכון לעכשיו, הצהובים מדורגים במקום החמישי בליגה עם 34 נקודות, 18 פחות מקרית שמונה המוליכה ושמונה פחות מהיריבה העירונית. היום (חמישי) נערכה מסיבת העיתונאים של הקבוצה בקרית שלום, ובה התייחס המאמן ניר לוין ליכולת הקבוצה ולהמשך המאבקים שלה.

"מכבי פתח תקוה היא קבוצה שמתחזקת והחליפה מאמן, היא ניצחה בשבוע שעבר ואנחנו בהחלט מצפים למשחק קשה", סיפר לוין. "אני לא חושב ששני המשחקים האחרונים היו ההזדמנות האחרונה שלנו. יש הזדמנויות, ואם אחרי המשחק מול קרית שמונה שאנחנו מסיימים בתיקו, נקודה מקפיצה אותנו שני מקומות בטבלה, זה מוכיח שהכל צמוד, יש עוד הרבה משחקים, ולכן לא צריך לחדד את הפוקוס. כולם כאן בפוקוס ומתכוננים לכל משחק".

על המשך המטרות של הקבוצה, הוסיף המאמן: "למכבי תל אביב יש הרבה על מה להילחם העונה, ובטח שבכל משחק. אף שחקן במכבי תל אביב לא דיבר על מאבק האליפות כי זה לא רלוונטי. מכבי תל אביב לא במאבק האליפות, אלא במאבק להיות צמודה בצמרת כמה שיותר גבוה. נשאר לנו להיאבק על מקום בליגה האירופית, להיאבק על הגביע שהוא חשוב. כמובן שאנחנו רוצים להיראות טוב ולנצח, להראות כדורגל חיובי ושמח בכל משחק".

לשאלה האם הוא מתכוון לתת מנוחה למספר שחקנים כהכנה לקראת משחק הגביע מול הפועל ירושלים בשבוע הבא, קבע לוין: "בכל משחק נשחק עם ההרכב הכי חזק שיש לנו, אני לא מאמין בלשמור שחקנים. כשאתה נמצא במומנטום ובתקופה טובה וכשיש 14-15 שחקנים שאתה משתמש בהם, אז אתה יכול לעשות רוטציה מסוימת. אנחנו עדיין לא במקום הזה ובכל משחק אנחנו מנסים לשחק עם כל הכוחות שעומדים לרשותנו".

עטר ופאביצ'ביץ' תורגלו

לוין גם התייחס למעמדו של רוברטו פונצ'ץ, וסיפר: "יש לנו בלמים טובים, וכשמשחקים שני בלמים אז מטבע הדברים יש היררכיה ומחשבות מסוימות שמורכבות מהיכולת המקצועית ומנתונים נוספים שצריך לקחת בחשבון". על האריס מדוניאנין שחזר להתאמן אחרי שלא מצא קבוצה, הוסיף לוין: "בשבוע שעבר אמרתי שאם מדוניאנין לא ימצא קבוצה, הוא יהיה שחקן מן המניין, ונכון לעכשיו זה מעמדו". על פרשת אלירן עטר ציין: "עטר התנצל בפני מה שקרה. צריך לקחת את זה בפרופורציות".

ניר לוין גם דיבר על השוער ברק לוי ונשאל האם מעמדו כשוער ראשון נמצא בסכנה, והשיב: "ברק לוי שיחק טוב נגד קרית שמונה. את המעט עבודה שהייתה לו הוא עשה כמו שצריך. הוא שוער צעיר ושוער צריך לקבל קרדיט. חיימוב הוא שוער מצוין ומוכשר. יש תחרות בריאה בעמדה הזו, וכרגע ברק לוי הוא השוער. יש לנו שני שוערים טובים. אני נתקל בביקורות על היכולת שלו, אבל מכבי תל אביב צריכה לקבל מחמאות על כך ששוער בגיל 18 מוביל את הקבוצה".

מהתרגול שנערך הבוקר עולה שלוין צפוי לערוך שני שינויים לעומת ההרכב שפתח ב-1:1 נגד עירוני קרית שמונה, כאשר סאבו פאביצ'ביץ', שסיים לרצות עונש בגין כרטיסים צהובים, צפוי לחזור לעמדת הבלם על חשבונו של פונצ'ץ. שינוי נוסף בחלק הקדמי יתבצע כשאלירן עטר ישוב להרכב על חשבונו של דור מיכה. שרן ייני שסובל עדיין מרגישות בשריר הירך האחורי לא נטל חלק באימון, הסתפק בריצה בלבד, אך צפוי לשחק בשבת. במהלך האימון עצר לוין את התרגול למספר דקות והשחקנים נפרדו מהמגן אורי כהן, שהושאל להפועל פתח תקוה. לוין איחל למגן בהצלחה בשם השחקנים והצוות המקצועי.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully