וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראניירי: "המשחק הזה היה פרסומת לכדורגל"

אחרי ה-4:4 המדהים של אינטר ופאלרמו, מאמן הנראזורי רואה את נקודת האור: "אני עצוב מהתיקו, אבל התוצאה הזו הוגנת"

איזה משחק ענק קיבלו הצופים שהגיעו במזג האוויר הקפוא לסן סירו. 4:4 גדול בין אינטר לפאלרמו במחזור אמצע השבוע השאיר את הנראזורי במקום החמישי, מה שמרחיק אותם מלאציו, בעוד פאלרמו טיפסה למקום השמיני. ערן זהבי חזר להרכב של הסיציליאנים, אבל מי שבעיקר חגגו היו דייגו מיליטו עם רביעייה ופבריציו מיקולי עם שלושער ובישול.

צפו ב-4:4 המדהים בין אינטר לפאלרמו

"זה היה משחק מדהים ואני רוצה להודות לכל מי שאיפשר למשחק להתקדם עם העבודה הקשה", סיכם קלאודיו ראניירי, מאמנה של אינטר את חגיגת השערים. "אני חושב שהמשחק החזיר לאותם אנשים על המאמצים שלהם. אני עצוב מהתיקו אבל התוצאה הוגנת, בהתחשב בהזדמנויות שייצרו שתי הקבוצות. זו הייתה פרסומת לכדורגל".

על תיפקודו של ווסלי סניידר כקשר אחרי שעה של משחק, הסביר המאמן: "הצבתי את ווסלי בצד שמאל מכיוון שמונוז לא הולך קדימה ותוקף. הוא שיחק טוב ועשה דברים חשובים, אבל הוא עדיין יכול להשתפר".

ראניירי שסיפר ביום ראשון כי טיאגו מוטה לא יימכר, אבל יממה לאחר מכן הוא עבר לפריס סן ז'רמן, הסביר: "רציתי להשאיר אותו מכיוון שאני חושב שאין לנו אף שחקן בסגל שיש לו את האופי הזה. ניסיתי, אבל הוא היה נחוש לעזוב והתעקש שהסתיים הפרק שלו אצלנו, והחלטנו לגרום לו להיות שמח. צירפנו שחקנים כמו פרדי גוארין ואנגלו פאלומבו, ואני לא חושב שנהיה חלשים יותר".

חאבייר סאנטי הוסיף: "אנחנו מאוכזבים לגמרי אחרי מה שעשינו במשחק הזה, משחק מוזר. אני חושב שאינטר ופאלרמו עשו כל מה שהן יכולות כדי לנצח את המשחק הזה ולבסוף זה הספיק לתיקו. הדשא השפיע על המשחק. אני לא יודע כמה קבוצות יכולות לשחק במשחק מהסוג הזה, וכך גם לגבי השופט, שהחליט שנשחק אז שיחקנו. זה נכון שלא היו פציעות, אבל היה מסוכן מאוד על הדשא, וזה רע אפילו אם תנאי מזג האוויר היו פחות גרועים".

4:4 ענק בין אינטר לפאלרמו: צפו בתקציר

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully