וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב הפסידה 3:1 לאולימפיאקוס

אלופת המדינה בכדורעף הייתה קרובה לניצחון ביוון במסגרת שמינית גמר גביע האתגר, אבל תנסה לעשות את העבודה בארץ

קבוצת הכדורעף של מכבי תל אביב הפסידה אתמול (רביעי) 3:1 לאולימפיאקוס פיראוס היוונית במשחק חוץ במסגרת שמינית גמר גביע האתגר האירופי. המשחק היה צמוד וארך כמעט שעתיים, כאשר היוונים ניצחו במערכות 28:30, 26:24, 19:25, 23:25) והצהובים איבדו מספר הזדמנויות לחזור מאושרים הביתה.

עוד במערכה הראשונה קיבלו שחקניו של זהר בר נצר אפשרות הכרעה, אך לא ניצלו אותה וירדו מנוצחים בתום 31 דקות כשהמארחים הציגו משחק התקפה יעיל יותר. במערכה השניה החליף בר נצר בין שני העומרים: פלג תפס את מקומו של דננברג וגם, מישה ויסוצקי החליף באמצע הדרך את שון פייגה. בנוסף לשינויים, מרסלו סאצ'י הברזילאי סיפק את הסחורה כשמכבי לוחצת בסרב ומתעלה ברגעים הנכונים בדרך לשיוויון 1:1 במערכות. לאחר שהאלופה היוונית ניצחה את המערכה השלישית החלה מכבי ללחוץ וכבר הובילה 16:20 ברביעית. המאמן היווני יאניס קאלמאצידיס, שהבין כי המערכה בורחת, החליף את האופסטר הקולומביאני אנדרס חימנז, אבל שוב מפלס הטעויות של הצהובים עלה ואולימפיאקוס חגגה ניצחון בארבע מערכות. היתרון המשמעותי של היוונים היה ליד הרשת והסימות שלהם פשוט חיסלו את הסיכויים של מכבי תל אביב, שספגה 18 נקודות על הראש, נתון שביטל את מכות הפתיחה הטובות של ניקו אפרון וחבריו.

"המערכה הרביעית כבר הייתה לנו ביד" אמר בסיום לאתר איגוד הכדורעף המאמן בר נצר שהסביר: "הבלוק שלהם מצוין ונצטרך לדעת להתמודד מולם. זאת לא קבוצה שתיתן לך מתנות נהיה חייבים להיות מרוכזים מולם בבית". אלכסנדר מורנו סיים עם 18 נקודות, מרסלו סאצ'י 17, גנדי סוקולוב 9 נקודות. הכוכב הצ'כי מארק נובוטני סיים עם 20 נקודות לאולימפיאקוס. ביום חמישי הבא (19:30, ישיר בספורט 5) יערך הגומלין בהדר יוסף. מכבי תל אביב תהיה חייבת לנצח, ולא משנה באיזו תוצאה, בכדי לקחת את התמודדות כולה למערכת זהב שתכריע את זהות הקבוצה שתעלה לרבע גמר גביע האתגר.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully