וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: "החלטה תמוהה ולא שוויונית של בית הדין"

1.2.2012 / 22:25

זעם בחיפה על הרחקתו של ורד משני משחקים. הקבוצה שוב התעניינה בחן עזרא, שאם לא ישוחרר כעת צפוי לעבור בקיץ

זעם רב נרשם הערב (רביעי) במכבי חיפה לאחר החלטתו של בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, להרחיק את עידן ורד לשני משחקים בפועל, ועוד שניים על תנאי, בנוסף ל-8,000 שקל קנס. העונש הגיע בעקבות היריקה של ורד על שחקנה של הפועל באר שבע, מוטי מלכה, בהתמודדות בין שתי הקבוצות במחזור האחרון.

"ההחלטה של בית הדין תמוהה ואינה שוויונית", אמרו במכבי חיפה. "את יא יא פטי לא הרחיקו על עבירה כזו,. נהגו כאן באיפה ואיפה עם שחקן שלנו. לא יכול להיות ששחקן שלא ביצע שום עבירת התנהגות בעבר יורחק לשני משחקים בפועל. שחקנים אחרים שביצעו עבירות חמורות יותר לא הורחקו לתקופה כזאת".

כזכור, ורד, הגיע היום לבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל, שם נכח גם חלוץ הפועל באר שבע, מוטי מלכה. ורד התנצל על האירוע, מה שלא מנע מהדיין עמנואל סלע להחמיר עימו.

בתוך כך, ממשיכים בחיפה לנהל מעקב אחר חן עזרא. גורם במכבי נתניה אמר הערב: "זה נכון שחיפה רצתה לצרפו כבר בינואר. מחר מסתיים מועד ההעברות, אבל לא הושג סיכום". גורם בחיפה אישר: "אנחנו מעוניינים בעזרא זמן רב. אם ישחררו אותו, נשמח לקלוט אותו לשורותינו. אם הוא לא יעבור מחר, הוא מועמד לעבור בקיץ".

בית הדין החמיר עם ורד והרחיקו לשני משחקים בפועל

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully