וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים עשויה לשחרר מספר שחקנים צעירים

1.2.2012 / 15:07

צירופם של איקנדה, ערן לוי ומגרלשווילי (ערך אימון בכורה), יצר עומס על הסגל. עדן נחמני ואופיר קריאף מבקשים לעזוב

מגן הרכש חיים מגרלשווילי (29) ערך היום (רביעי) את אימון הבכורה שלו בבית"ר ירושלים, יממה לאחר שהושאל עד תום העונה ממכבי חיפה. האימון התקיים באיצטדיון טדי ומגרלשווילי הצטרף לערן לוי שערך אתמול אימון בכורה. בשלב זה מגרלשווילי אינו מתוכנן להיות שחקן הרכב והוא צורף כשחקן נוסף לסגל. גם ערן לוי לא מתוכנן לפתוח בהרכב במשחק נגד בני סכנין בשבת הקרובה והוא צפוי לפתוח על הספסל, כאשר המאמן יובל נעים מתכוון לשלב אותו בהדרגה אל תוך הקבוצה. לוי דווקא קיבל הרבה חום ואהבה מהשחקנים, למרות שחלקם עיקמו פרצוף עם הגעתו.

הצירוף של לוי יחד עם הגעתם של הרמוני איקנדה ומגרלשווילי יוצר עומס על הסגל שגם כך היה גדול מדי לפני כן. בקבוצה עשויים לנסות ולהעביר מספר שחקנים צעירים לקבוצות אחרות או קבוצות בליגה הלאומית עד לתום מועד ההעברות. מעבר לכך, מספר שחקנים דורשים שחרור על מנת לזכות לדקות משחק, אך נתקלים בסירוב. עדן נחמני מבוקש בהפועל פתח תקוה, הפועל ראשון לציון והפועל אשקלון אך בשלב זה אינו מקבל שחרור. נחמני מתוסכל מכך שבחודש האחרון אפילו לירון דיאמנט מועדף על פניו בסגל ומעוניין לצאת ולזכות לדקות משחק. גם אופיר קריאף, שמחזיק במספר הצעות מליגת העל והלאומית, מבקש לעזוב.

למרות הסיכויים הקלושים לכך שהדברים יקרו, בבית"ר מנסים עד הרגע האחרון לצרף את החלוץ הברזילאי אלינטון ליליו שמשחק בווסטרלו הבלגית. במועדון קיבלו המלצה משלומי ארבייטמן לצרפו והוא עשוי להגיע אך ורק אם בית"ר תוכל לקבל אישור לצרפו עוד היום ותחל בפעולות הטכניות על מנת להחתימו ולהביאו לארץ לצורך בדיקות רפואיות, מעבר בבקרה וקבלת השחרור. כאמור, הסיכויים לכך בשלב זה קלושים.

לקראת המשחק מול בני סכנין בבית"ר מקווים שמזג האוויר הסוער ישתפר בכדי לראות קהל ביציעים. בבית"ר מודעים ליכולת הטובה של סכנין ואמרו לקראת המשחק: "ראינו נגד אשדוד שיש פערים בין קבוצות הצמרת לאלה בתחתית ואנחנו צריכים לשחק מאוד מרוכז וטקטי כדי להוציא נקודות. אם לא נבוא מוכנים, סכנין תאכל אותנו בקלות כי היא מאוד יעילה". בבית"ר שמחו לשמעו שמהארן ראדי לא ישחק ואמרו: "הכדורים בהתקפה עוברים דרכו והוא יהיה חסר להם, אבל הם קבוצה עם אופי ועדיין טובה יותר מאיתנו".

ערן לוי וחיים מגרלשווילי חתמו בבית"ר ירושלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully