וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: ערן לוי וחיים מגרלשווילי מצטרפים לקבוצה

הבקרה אישרה כ-200 אלף שקל מהסכום שנתן גאידמק, ואפשרה את החיזוק. מאמצים לצרף את ליליו עד תום חלון ההעברות

בקרת התקציבים אישרה היום (שלישי) לבית"ר ירושלים שמתוך 300 אלף הדולרים אותם העביר ארקדי גאידמק לקופת המועדון - יש לקבוצה את האפשרות לקבל אשראי של קצת יותר מ-200 אלף שקל לחיזוק.

הסכום הזה יאפשר לקבוצה להתחזק בשחקן התקפה, כפי שרוצה המאמן יובל נעים, ומי שהגיע, כצפוי, הוא ערן לוי. על אף החשש מההיסטוריה של השחקן, המאמן משוכנע כי יוכל להסתדר עם האישיות הבעייתית של השחקן. השחקן הגיע היום לבית וגן וחתם בקבוצה עד לתום העונה הנוכחית.

עוד לפני החתימה אמר לוי: "אני מוותר על כסף כדי להגשים חלום. כל ילד חולם לשחק בבית"ר ירושלים ואני מגשים את זה. אומרים עליי הרבה דברים אבל אני בא להתרכז אך ורק בכדורגל ולהצליח עם בית"ר ירושלים. המאמן מאמין בי וזה מה שחשוב. שום דבר בכדורגל הישראלי לא דומה לבית"ר ירושלים ובגלל זה עשיתי הכל כדי להגיע לכאן". לוי צפוי ללבוש את החולצה מספר 99 בבית"ר.

יובל נעים אמר על החתימה: "אני מאוד שמח על ההצטרפות של ערן. רציתי אותו ולמרות שזה הימור מסוים, אני בטוח שהכל יהיה בסדר ושנזכה ממנו לתרומה יפה. הכי חשוב לא לעשות יותר מדי רעש ולהתרכז במשימה שלנו להשאיר את בית"ר בליגה כי אנחנו במצב קשה בתחתית".

בנוסף לכך ואחרי מספר ימים בה ניהל מו"מ עם בית"ר ירושלים, השלים היום חיים מגרלישווילי את מעברו לקבוצה מהבירה והוא ישחק שם בהשאלה עד סוף העונה.

לאחר צירוף של מגרלישווילי וערן לוי, רוצה הקבוצה להתחזק בחלוץ זר נוסף עד תום מועד ההעברות. לבית"ר יש תקציב נמוך מאוד של פחות מ-100 אלף שקל, ונעשים מאמצים לנסות ולהוריד את העלויות של החלוץ הברזילאי אליסטון ליליו מווסטרלו הבלגית, אשר עליו המליץ שלומי ארבייטמן. לבית"ר חסר כ-100 אלף שקל נוספים על מנת לעמוד בדרישות של החלוץ, סכום אותו מנסה איציק קורנפיין לגייס. היו"ר עשוי לבקש אישור חריגה מבקרה התקציבית, ובמידה ויצליח עד מחר בצהריים יגיע החלוץ ויחתום במועדון ביומיים הקרובים.

בשורה נוספת עבור אוהדי בית"ר היא שחברת צ'רלטון הסכימה לדחות את שעת המשחק נגד בני סכנין בשבת ל-18:15. כזכור, בתחילה קבעה צ'רלטון את שעת המשחק ל-17:15 ולאור בקשת המועדון והעובדה כי האוהדים הדתיים לא יוכלו לצפות במשחק הסכימו בצ'רלטון לדחות לשעה 17:40. לאחר בקשות נוספת עשו בצ'רלטון מאמצים והודיעו היום כי המשחק יתקיים בשעה 18:15, כמעט 20 דקות לאחר צאת השבת.

ערן לוי: "מוכן להפסיד הרבה כסף כדי לשחק בבית"ר"

קורנפיין: "רק החזקים שורדים בכדורגל"

במסגרת הפעילויות החינוכיות בהם שותף המועדון, הבוקר קיימה הקבוצה הרצאה שלישית בבתי הספר בירושלים, הפעם בבית הספר היסודי מנשה אליישר ברמת שרת.

שוער המשנה אוהד סיידוף, הבלם מתן בראשי והקשר סטיבן כהן הגיעו בליווי איציק קורנפיין ובמשך כשעה הרצו בפני התלמידים בנושא "איך להיות כדורגלן".

קורנפיין אמר לילדים: "השחקנים שאתם רואים היום התחילו בגיל מאוד צעיר, ובסופו של דבר מי שנשאר אחרון והגיע לקבוצה הבוגרת ולהצלחה אלו שחקנים שלא נשברו בדרך, גם לא ברגעים שהיה בהם קושי. אם רוצים להצליח בכל דבר שהוא, בין אם זה בלימודים או בכדורגל, צריך להשקיע ולהתמיד".

סיידוף סיפר גם הוא על הדרך אותה עשה: "אני התחלתי את הדרך בבית"ר ירושלים בגיל 9, זה דרש ממני המון מחויבות ומשמעת עצמית, כל יום הלכתי לאימונים ולא ויתרתי. זה אורח חיים לא פשוט וצריך אופי חזק ומשמעת. כל שחקן כדורגל שאתם רואים אותו היום בפסגה, זה רק השלב הסופי, אבל עד שם יש דרך ארוכה וקשה".

סטיבן כהן נשאל על ידי התלמידים אם יישאר, ואמר: "בשבילי לשחק בבית"ר זה דבר גדול. אני מסיים חוזה בסוף העונה, אבל כשאסיים אותו אדבר עם המועדון על המשך החוזה. אני רוצה להישאר".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 12:01)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully