וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן לוי: "מוכן להפסיד הרבה כסף כדי לשחק בבית"ר"

30.1.2012 / 13:22

ערן לוי הביע בפני אנשי בית"ר ירושלים את רצונו להצטרף: "יודע שעשיתי טעויות אבל לא אחזור עליהן". השחרור של איקנדה הגיע

מועד ההעברות בליגת העל מסתיים ביום חמישי, ובית"ר ירושלים בלחץ. במועדון מודעים לעובדה כי לקבוצה יש בעיה קשה בהתקפה (הקבוצה החלשה בליגת העל התקפית עם 16 שערי זכות בלבד) ומעוניינים להתחזק בלפחות שחקן התקפה אחד לפני תום מועד ההעברות.

במועדון ממתינים להחלטת בקרת התקציבים בכמה כסף מתוך 300 אלף הדולרים שהעביר ארקדי גאידמק יאושר לקבוצה להשתמש לצורך חיזוק החלק ההתקפי ומצפים לתשובה ביממה הקרובה. ההערכה היא כי מחר הבקרה תאשר לבית"ר לפחות 300 אלף שקל, שיספיקו לצירוף שחקן אחד.

ערן לוי מתחנן

מי שנמצא עדיין חזק על הכוונת הוא ערן לוי. למרות שבמועדון היו התנגדויות לצירופו (גם בקרב השחקנים), העובדה שלא ניתן להביא אף שחקן זר להתרשמות וכי לוי יכול לספק כמות דו ספרתית של שערים ובישולים גורמת למאמן יובל נעים לרצות לקחת את הסיכון ולצרף את השחקן.

לוי עצמו שוחח ביומיים האחרונים עם שחקנים בבית"ר ואנשים במועדון ואמר להם: "אתם לא מבינים מה עשיתי בשביל לשחק בבית"ר. ויתרתי על כמעט 100 אלף שקל להפועל חיפה רק כי ידעתי שאני בא לבית"ר. אני לא ילד ויודע שעשיתי טעויות, אבל אני לא אחזור עליהן. אני מוכן לחתום על כל חוזה שיגידו לי ויוכלו לחתוך אותי על הפרות משמעת, כי לא יהיו כאלה. אנשים מלכלכים עליי בלי לתת הזדמנות".

חלוץ ווסטרלו על הכוונת

שחקן נוסף שנמצא על הפרק הוא חלוץ ווסטרלו, אלנטון ליליו הברזילאי. ליליו כבש העונה שער אחד, והסקאוט איתן מזרחי התרשם ממנו לטובה. גם שלומי ארבייטמן המליץ למועדון לצרף אותו, אך עדיין לא החל מו"מ מול השחקן ועם ווסטרלו. בהתחשב בעובדה שבית"ר טרם קיבלה את אישור הבקרה, ושלא ניתן יהיה להביא את השחקן להתרשמות עקב קוצר הזמן - קשה להאמין שהעסקה תוכל לצאת לפועל.

במידה שלבית"ר תהיה היכולת לצרף רק שחקן אחד, נעים צפוי להעדיף את ערן לוי עקב היכולת המוכחת עד עתה.

היום בשעות הצהריים הגיע השחרור של הרמוני איקנדה הניגרי. סטפן שאלואי ויו"ר ההתאחדות ההונגרית סייעו לשחקן להשיג את השיחרור המיוחל מקבוצת בודפשט הונבד.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

בבית"ר ירושלים מתלוננים: שוב בית הדין מקפח אותנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully