וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: האריס מדוניאנין חזר להתאמן

קשר הצהובים, שניסה למצוא לעצמו קבוצה, שב לארץ. אלברמן, יצחקי, ייני ועטר נעדרו מהאימון, אבל יהיו כשירים למשחק בשבת

קשרה הבוסני של מכבי תל אביב האריס מדוניאנין שב אמש (שלישי) ארצה ונטל הבוקר חלק באימון הקבוצה שהחלה בהכנותיה לקראת משחק החוץ נגד מכבי פתח תקוה ביום שבת. כזכור, מדוניאנין טס ביום שבת האחרון להולנד, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, זאת על מנת לנסות ולקדם משא ומתן בנוגע למעברו לקבוצה אחרת באירופה.

עקב סגירת חלון ההעברות, אפשרות מעבר לאחת הליגות במערב אירופה ירדה מהפרק עבור הבוסני. אופציה פתוחה עבור מדוניאנין היא הליגה הרוסית, שם החלון פתוח עד ה-24 בפברואר. בשלב זה לא השיג הקשר חוזה בקבוצה אחרת ואם הוא לא ימצא לעצמו קבוצה, הוא יישאר במכבי תל אביב לפחות עד סיום העונה. לבוסני יש חוזה גם לעונה הבאה אולם הוא לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן ניר לוין ובמקרה שיישאר בישראל עד תום העונה, לא ברור אם יזכה להזדמנות לחזור לשחק.

מאימון הבוקר נעדרו מספר שחקנים, ביניהם גל אלברמן החולה, ברק יצחקי שנחבל ברגלו, שרן ייני שסובל ממתיחה בשריר הירך האחורי וכן אלירן עטר שחש ברגישות בברכו ובקבוצה העדיפו שלא לסכנו לקראת שבת. כל הפצועים טופלו על ידי הצוות הרפואי וצפויים להיות כשירים למשחק נגד פתח תקוה באיצטדיון המושבה בשבת. המגן אורי כהן שלא מצא את מקומו בקבוצה בשבועות האחרונים, הושאל להפועל פתח תקוה עד לסיום העונה.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully