וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרווין קיצ'ן נבחר לשחקן חודש ינואר

הגארד של מכבי ראשל"צ נבחר על ידי מנהלת הליגה, כשרשם בשלושה משחקים 25.3 נקודות בממוצע: "זו הרגשה אדירה"

דרווין קיצ'ן ממכבי ראשון לציון נבחר היום (רביעי) לשחקן חודש ינואר של ליגת העל. קיצ'ן פתח את החודש עם משחק שיא של 35 נקודות, תשעה ריבאונדים וחמישה אסיסטים (47 נקודות מדד) ובממוצע רשם בשלושה משחקי ליגה החודש 25.3 נקודות, 8.3 ריבאונדים, 5.0 אסיסטים ומדד 37.7 משוקלל. הוא דייק ב-68 אחוז משתיים ו-71 אחוז מחוץ לקשת (5-7). בנוסף במשחק הגביע מול הפועל ירושלים הוא היה נהדר עם 26 נקודות, 11 ריבאונדים, 10-10 מהקו.

קיצ'ן הוא הגארד הריבאונדר הטוב ביותר שהיה בליגת העל בשנים האחרונות. הוא עומד על ממוצע עונתי של 7.7 ריבאונדים כשהוא מדורג חמישי בליגה. עם מדד משוקלל של 22.8 הוא מדורג רביעי בליגה. השחקן הגיב על הבחירה בשמחה, ואמר: "וואו. .זאת הרגשה אדירה, אני לא אוהב שמבודדים אותי מהקבוצה כי הכל הוא מאמץ קבוצתי. זה מרגש אבל אני נשאר צנוע. עברנו משחקים לא קלים מול חולון שבאומן נפצע ואחר כך מול הבקעה גם היה קשה ובהחלט המטרה להמשיך לעבוד קשה כדי להישאר במקומות 1-6 בטבלה".

אפי בירנבוים התייחס גם הוא לבחירתו של קיצ'ן, ואמר: "ידענו מראש שלקיצ'ן ייקח קצת זמן, הוא אף פעם לא שיחק מעבר לים, רק בקולג', ובשנה ראשונה אחרי קולג' זה קורה הרבה. עם פארגו גם היה אותו סיפור. גליל עמדו לחתוך אותו ואנחנו יודעים לאן הוא הגיע. גם לגבי קיצ'ן ידענו שברגע שהוא יתאקלם, יכיר את הליגה ויקבל בטחון הוא יראה את היכולות שלו".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully