וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור אילת: קבוצת 'מיקאלה פניני' האיטלקית תגיע

הקבוצה, בה נמצאת גם מיכל אלה, הבטיחה את בואה למרוץ שיתקיים החודש. כ-300 משתתפים הבטיחו את השתתפותם

קבוצת הרוכבות המקצוענית "מיקאלה פניני" מאיטליה עם הרוכבת הישראלית מיכל אלה הבטיחה את בואה למרוץ האופניים טור אילת שיתקיים בעיר הדרומית בסוף השבוע של ה-24 ו-25 בפברואר. הקבוצה נושאת את שמה של רוכבת האופניים האגדית מאיטליה מיקאלה פניני שנהרגה בגיל 21 במהלך אימון אופנים בטוסקנה. לפני מותה, פניני זכתה בג'ירו האיטלקי ב-1994 ולפני כן ב-1992 הייתה אלופת איטליה באופני כביש.

לאחר מותה החליט אביה של פניני ברונלו להקים קבוצה מקצוענית אשר נושאת את שמה. הקבוצה שבה רוכבת הישראלית מיכל אלה, היא מהמובילות באופני כביש באירופה ובין 12 הרוכבות ניתן למצוא לבד מאלה הישראלית ורוכבות בכירות מאיטליה גם רוכבות בכירות מרוסיה, צ'כיה, אסטוניה, שוויץ ומקסיקו.

"מיקאלה פניני" תגיע לישראל כשבוע לפני הטור באילת, תקיים מחנה אימון קצר בצפון הארץ ולאחריו תגיע לעיר ותיקח חלק בשני ימי המרוץ. מארגני הטור, קבוצת בן דרור בשיתוף איגוד האופניים ועיריית אילת, עושים מאמצים להרחיב את כמות המשתתפים מחו"ל ובימים אלה מתקיימים מגעים עם קבוצה מקצוענית נוספת מצרפת.

טור אילת יתפרש על פני סוף שבוע, כשביום שישי יתחרו הרוכבים בשתי קטגוריות, מלך ההר – בה יטפסו אל הרי אילת במסלול שאורכו הוא בסך הכול שבעה ק"מ, אך כולו בעליה תלולה. אחרי מנוחה קצרה הרוכבים יתחרו בקריטריום, תחרות מעגלית במסלול של 42 ק"מ באזור בתי המלון של אילת. ביום השני של התחרות ייצאו הרוכבים לתחרות מנקודה לנקודה של 150 ק"מ בכביש הערבה.

לצד המקצוענים שייקחו חלק בתחרות, ישנה הרשמה ערה של רוכבים להזנקות לחובבים. נכון להיום עומד מספר המשתתפים הכולל בטור על כ-300 רוכבים ומדי יום המספר הולך וגדל. המארגנים שהחליטו לפתוח את התחרות גם לרוכבי מאסטרס וחובבים, כאלה הרשומים באיגוד האופניים וכאלה שלא רשומים, מאמינים שמספר המשתתפים בסופו של דבר יעמוד על כמות כפולה מאלה שרשומים כבר היום.

הרשמה ופרטים באתר האינטרנט של הטור

אופניים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully