וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "אם ריאל צריכה לזכות באליפות, שתזכה"

מאמן ברצלונה התייחס לטעויות השיפוט והבהיר: "אנחנו לא צריכים עזרה או טובה". על חידוש החוזה "עדיין לא החלטתי"

פפ גווארדיולה עצבני. מאמן ברצלונה לא אהב לשמוע את הביקורת של הנשיא סנדרו רוסל על יחס השופטים לקבוצתו והחליט להגיב: "זו מדיניות ברורה שלי מאז הגעתי לתפקיד. בארבע השנים שאני כאן לא אמרתי מילה על שופטים, אבל זו סיטואציה שונה אם לפעמים אני אומר שהגיע לנו פנדל. זה לא נקרא להתלונן. אנחנו לא צריכים עזרה או טובה מהשופטים".

המאמן המשיך באותו הקו: "אני מתעצבן כשטעויות של שופטים פוגעות בנו, אבל אז אני חושב: 'הם עשו טעות'. אני מייצג את המועדון ויודע שאני צריך לחיות עם זה כי מחר, במקרה אחר, אולי תהיה טעות לטובתנו. אחרי כל כך הרבה שנים במועדון אני יודע שאם אנחנו מפסידים, אנחנו צריכים להיות טובים יותר. אם ריאל מדריד צריכה לזכות באליפות, שתזכה".

על מאבק האליפות אמר: "אני מאמין שאפשר לזכות בתואר שוב. אנחנו כמעט בנקודת האל-חזור, אבל יש עוד 18 משחקים ולא חמישה. הרבה אנשים אומרים שהליגה אבודה, אבל הם לא יכנעו אותי. אנחנו צריכים להמשיך את שהשחקנים שלנו כבר עשו וזה אתגר מרתק שאני לוקח על עצמי. עשינו דברים יפים במשך תקופה מאוד ארוכה ואתם לא יודעים כמה זה קשה. השחקנים צריכים להמשיך במאמץ כי הם יתחרטו אם לא יעשו זאת".

המאמן התייחס גם לעתידו. בקבוצה לוחצים עליו להאריך את החוזה המסתיים בתום העונה, אבל גווארדיולה עדיין לא החליט: "אני מודה לנשיא וההנהלה על התמיכה, אבל אני צריך לקבל את ההחלטה על הארכת החוזה. אני לא יכול לחדש אם אני לא משוכנע וזו נקודה שחשובה עבורי. עליי להיות משוכנע. כשאדע, הנשיא יהיה הראשון לדעת".

22:00, ספורט1: ברצלונה בחצי גמר גביע המלך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully