וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלון ההעברות: סאהה בטוטנהאם, טבס נתקע בסיטי

התרנגולים ביצעו חמש עסקאות של הרגע האחרון. הארגנטינאי לא עבר וערער על הקנס. באנגליה מציינים ינואר יבש במיוחד

טוטנהאם הייתה פעילה מאוד עם סגירת חלון ההעברות בלילה (בין שלישי לרביעי). התרנגולים ביצעו לא פחות מחמש עסקאות של הרגע האחרון, צירפו את לואיס סאהה וריאן נלסן ושחררו את סטיבן פינאר, סבסטיאן באסונג ורומן פבליוצ'נקו. הארי רדנאפ היה מרוצה: "אני אוהב את סאהה, יש לו תנועה טובה, הוא יודע לכבוש וכנראה שהוא היה זקוק לשינוי. הוא מסיים חוזה בסוף העונה ולכן דייויד מויס שחרר אותו. ריו פרדיננד אמר לי פעם שסאהה הוא החלוץ הטוב ביותר ששיחק נגדו. ריאן הוא סוג של שחקן שאתה רוצה בקבוצה שלך. תמיד אהבתי אותו".

סאהה, הצרפתי בן ה-33, הגיע בהעברה חופשית מאברטון וחתם לעונה וחצי. החלוץ, ששיחק בגודיסון פארק מאז קיץ 2008, כבש העונה רק שני שערים. בתמורה לסאהה, הטופיז קיבלו את הקשר הדרום אפריקאי פינאר (29), שהושאל לחצי שנה. פינאר שיחק באברטון במשך שלוש עונות ונרכש על ידי טוטנהאם בינואר 2011. נלסן הדני בן ה-34 שוחרר מחוזהו בבלקבורן וחתם לחצי שנה.

על מנת לפנות מקום לשחקני הרכש, טוטנהאם הסכימה למכור את רומן פבליוצ'נקו ללוקומוטיב מוסקבה הרוסית תמורת כשמונה מיליון ליש"ט. החלוץ הרוסי בן ה-30 עוזב את לונדון אחרי שלוש שנים וחצי. הבלם הצרפתי באסונג הושאל עד תום העונה לוולבס.

מי שלא עבר בקבוצה ברגע האחרון הוא קרלוס טבס, שבשלב זה נראה כי ייאלץ להישאר במנצ'סטר סיטי עד תום העונה. הסיטיזנס ניהלו מגעים עם אינטר, מילאן וליברפול במהלך חלון ההעברות, אך שום עסקה לא נסגרה. בינתיים, הארגנטינאי ששוהה במולדתו הגיש ערעור על הקנס בסך 1.2 מיליון ליש"ט שהוטל עליו על ידי המועדון. טבס נקנס לאחר שטס לארגנטינה ללא אישור וכעת הנהלת הפרמיירליג תצטרך לקבוע מועד לדיון בערעור.

באנגליה ציינו כי מדובר באחד מחלונות ההעברות היבשים של השנים האחרונות, בין היתר בשל המיתון. קבוצות הפרמיירליג ביצעו עסקאות בסכום כולל של 65 מיליון ליש"ט, שנמוך משתי ההעברות הגדולות של ינואר אשתקד - המעברים של פרננדו טורס לצ'לסי ואנדי קארול לליברפול. המבזבזות הגדולות של היום האחרון היו ק.פ.ר, שצירפה את ג'יבריל סיסה ובובי זאמורה בעלות כוללת של 10 מיליון ליש"ט, ואברטון, שהחתימה את ניקיצה ילאביץ' הקרואטי תמורת שישה מיליון ליש"ט.

כל ההעברות של היום האחרון באירופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully