וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאתכו: "כואב לי על מה שקורה בהפועל תל אביב"

קשרה של קאזאן סיפר בראיון: "חבל שבתקשורת לא מתייחסים לרוסיה, מבטיח שאוהדי הנבחרת יזכו לראות נבחרת אחרת"

קשרה של רובין קאזאן ביברס נאתכו ניצל אתמול (שלישי) את הפגרה בליגה והתארח בתוכנית הספורט 'היציע הצפוני' ברדיו קול רגע, כשהוא שיתף לגבי תחושותיו על הנעשה בהפועל תל אביב. "כואב לי על מה שקורה בהפועל תל אביב ואני מניח שאם יש כל כך הרבה תלונות מסביב למועדון הזה בעניינים כספיים, ניהוליים ומקצועיים, כנראה שמשהו לא בסדר שם. אני חייב להודות שבזמן ששיחקתי בהפועל, לא הייתי בקשר מאוד קרוב עם אלי טביב".

נאתכו גם התייחס לעובדה שהליגה הרוסית פחות מסוקרת בארץ, ואמר: "חבל שבתקשורת לא מתייחסים לרוסיה כמו שמתייחסים למשל לכדורגל בפורטוגל. יש בליגה שלנו כדורגל איכותי וברמה מאוד גבוהה ואין שום סיבה שלא יעריכו את זה". על העידן החדש בנבחרת ישראל, בהדרכתו של אלי גוטמן, אמר נאתכו: "אנחנו יודעים שכליגיונרים יש עלינו הרבה על הגב ומצפים מאיתנו להמון בהצעדת הנבחרת להישגים. אני לא בורח מאחריות, אבל גם אם לא נעלה לקמפיין הגדול הבא של המונדיאל למשל, אני מבטיח שהאוהדים והאזרחים יזכו לראות נבחרת אחרת".

על המקום בו גדל, כפר קמא לה יש את קבוצה בליגה ב', הוסיף נאתכו: "גדלתי כאן ובית לא שוכחים לעולם. אני עוזר, מסייע ותורם למועדון במה שאני יכול. בלי ספק, את עונת הפרישה שלי אני אעביר כאן ועוד לפני אני מבטיח שאני גם אהיה הבעלים של הקבוצה הזו, ביום מן הימים".

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully