וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הפסידה לבוסטון 93:90, שש נקודות לעומרי כספי

הקאבס חזרו מפיגור 22 והורידו לשתי נקודות בלבד, אבל משחק טוב של פירס ואלן מנע קאמבק מושלם. הישראלי שיחק 19 דקות

יומיים אחרי שניצחה בנקודה את בוסטון, קליבלנד פגשה פעם נוספת את הסלטיקס, אבל הפעם זה הסתיים עם 90:93 לקבוצה של דוק ריברס, שהשיגה ניצחון רביעי העונה בחוץ ועשירי בסך הכל. בדקות האחרונות הצליחה קליבלנד לקזז פער של 22 נקודות עד לשתיים בלבד, אבל בוסטון הייתה נחושה יותר וסיימה עם הניצחון.

עומרי כספי שוב פתח בחמישייה של קליבלנד והפעם הוא תרם שש נקודות (שבע במשחק הקודם) ב-19 דקות. הפורוורד הישראלי קלע 0 מ-3 משתיים, 2 מ-2 מהשלוש, 0 מ-2 מהעונשין. בנוסף הוא הוריד שלושה ריבאונדים (שניים בהתקפה), חילק אסיסט אחד, חטף כדור וגם איבד כדור אחד.

פול פירס ומיקאל פייטרוס הצעידו את בוסטון ליתרון 24:28 בסוף הרבע הראשון, והפער רק הלך וגדל עד הירידה למחצית כשג'רמיין אוניל נכנס מצוין לעניינים, אנטואן ג'יימיסון ניסה בצד השני לשמור את קליבלנד בתמונה, ושלשה של כספי דקה וחצי לסיום הורידה את קבוצתו בפיגור 51:39 להפסקה.

הפער רק הלך ותפח ברבע השלישי עם פעולות טובות של הסלטיקס בהתקפה, אלן צלף שלשה 2:43 לסיום שהקפיצה את הפער עד ל-22, אבל דווקא בשלב הזה קליבלנד החלה לחזור. אחרי שתי דקות ללא סל בפתיחת הרבע האחרון, אנדרסון ורז'או החל החל להריץ את הקאבס. פירס ניסה לעצור את הסחף, אבל אלונזו ג'י הוריד לארבע בלבד כשנותרו 1:49 דקות לשחק. אירווינג חיקה אותו עם עוד שתיים, גארנט החזיר לארבע, אבל ורז'או ואירווינג החטיאו. פירס הלך לקו ודייק בשתי הזריקות שלו כדי להעלות לחמש (87:93), ושלשה של אירווינג עם הבאזר כבר הגיעה מאוחר מדי.

פירס סיים משחק טוב עם 20 נקודות ב-34 דקות, ומלבדו קלעו ארבעה שחקנים נוספים בדאבל פיגר: גארנט ואטוואן מור סיימו עם 13 כל אחד, ג'רמיין אוניל וריי אלן הסתפקו ב-12 כל אחד. בקליבלנד, ורז'או סיים עם 20 נקודות, אבל לא פחות חשוב מכך הוא הוריד 20 ריבאונדים. אירווינג קלע נקודה אחת יותר ממנו, ג'יימיסון סיים עם 12 נקודות ואלונזו ג'י עם 11.

צפו בתקציר המשחק

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully