וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון עלתה לגמר גביע הליגה

חזרה מפיגור 2:0 מול לוריין, כפתה הארכה וניצחה 2:4. חצי גמר גביע המלך בספרד: אתלטיק בילבאו ניצחה את מיראנדס 1:2

שלושה ימים לאחר ניצחון הליגה החשוב על דיז'ון, העפילה הערב (שלישי) ליון לגמר גביע הליגה הצרפתי לאחר שהכניעה את לוריין 2:4 בתום הארכה ומשחק דרמטי במיוחד. דווקא הקבוצה של כריסטיאן גורקוף הפתיעה כשעלתה ליתרון 0:2 הודות לשערים של אינוסנט אמגהארה (59) וקווין מונה פאקה (69), אך עשר דקות לסיום הגיע הקאמבק של ליון.

זה התחיל עם אלכסנדר לקאזט המוכשר שצימק ל-2:1 בדקה ה-80, ונמשך עם ג'ימי בריאן, שקבע 2:2 דרמטי שלוש דקות בתוספת הזמן כדי לשלוח את המשחק להארכה. המומנטום של רמי גארד ושחקניו נמשך, וב-30 הדקות הנוספות דאגו בפטימבי גומיס (102) ולקאזט (119) למצוא את הרשת פעמיים ולשלוח את הלבנים אל משחק הגמר שייערך בסטאד דה פראנס. היריבה של ליון תיקבע מחר, כשמארסיי תפגוש את ניס בסטאד ולודרום.

* בספרד עשתה בילבאו צעד גדול אל עבר גמר גביע המלך, כשגברה על מיראנדס המפתיעה מהליגה השלישית 1:2. פרננדו יורנטה הלוהט המשיך לכבוש ללא הפסקה והיה אמון על שני השערים של קבוצתו - הראשון בדקה ה-18, השני בדקה ה-27. אנדר למבארי צימק עבור הסינדרלה של המפעל בתוספת הזמן, והעניק לה מעט תקווה לקראת הגומלין שייערך בסן מאמס בשבוע הבא. מחר ייערך המשחק הראשון בחצי הגמר השני בין ולנסיה וברצלונה.


כדורגל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully