וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר: "חשוב שכמה שפחות שחקניות טובות ישחקו"

המחבט מספר אחת של ישראל הגיבה להיעדרותה של ארנצ'ה רוס ההולנדית (93), לקראת פתיחת מפגשי גביע הפדרציה

יום בהיר וקיצי, שלא הותיר כל זכר לגשם יום האתמול, ציפה היום באילת ל-15 הנבחרות שיתחילו מחר (רביעי) בהתמודדות במסגרת גביע הפדרציה, בבית האירופאי אפריקני מספר אחת. רוב הנבחרות ערכו שני אימונים לאורך היום, וביניהן כמובן גם נבחרת ישראל. בשעות הערב צפויה להתקיים ארוחת הערב המסורתית שתהווה את אות הפתיחה של המשחקים. ישראל קיבלה בשורה מעט חיובית כשנודע שאנרצ'ה רוס ההולנדית (93) לא תשחק במפגש הפתיחה מול ישראל. מיכאלה קרייצ'ק (79) תוביל את הולנד.

קפטן הנבחרת, ליאור מור, אמר בסיום יום האימונים: "הבנות מתאמנות טוב, מרגישות טוב ונראות טוב על המגרש. כולנו רוצים להתחיל בתחרות ויש לחץ חיובי לקראת הדבר האמיתי. אני מאמין שהביתיות תעזור לנו. נעשה את חלקינו בצורה הטובה ביותר בתקווה שזה יספיק כדי לנצח". על ההכנות הטקטיות למשחקים, אמר הקפטן: "עשינו בימים האחרונים אימוני זוגות מתוך הבנת החשיבות של הנקודה הזאת. בעבר זה הכריע הרבה מפגשים". על היעדרה של רוס, אמר מור: "היא שחקנית מצוינת אבל גם בלעדיה הולנד נהדרת וזה הולך להיות משחק קשה".

המחבט מספר אחת של ישראל שחר פאר אמרה: "אני מרגישה מוכנה, התאמנתי והכל בסדר. אני עדיין לא מרגישה לחוצה אבל אני בטוחה שבקרוב זה ישתנה. נעלה למגרש ונעשה את הכי טוב שלנו". על היעדרה של ארנצ'ה רוס מהנבחרת ההולנדית, אמרה פאר: "חשוב שכמה שפחות שחקניות טובות ישחקו. ליוליה זה יהיה משחק קל יותר, אבל גם השחקנית השנייה שלהן טובה וכולן כמובן שחקניות ברמה גבוהה".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully