וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל שוב אכזבה עם 0:0 מול בולטון

התותחנים ממשיכים לאבד גובה והתרחקו עד 5 נקודות מהמקום הרביעי. ניוקאסל ניצחה את בלקבורן, 2:2 לאסטון וילה וק.פ.ר

איזו תקופה נוראית עוברת על ארסנל. קבוצתו של ארסן ונגר איבדה הערב (רביעי) עוד הזדמנות לצמצם פערים בצמרת ולעלות למקום החמישי כשסיימה ב-0:0 מאכזב מול בולטון מהתחתית במסגרת המחזור ה-23 בפרמיירליג. התותחנים רושמים משחק רביעי ללא ניצחון, יורדים אל המקום השביעי כשהפער בינם לבין צ'לסי המדורגת רביעית כרגע עומד על לא פחות מחמש נקודות. במשחקים נוספים שסגרו את המחזור סיימו אסטון וילה וקווינס פארק ריינג'רס ב-2:2 דרמטי, ניוקאסל השיגה ניצחון חוץ מצויין עם 0:2 על בלקבורן, סנדרלנד גברה על נוריץ' 0:3 בעוד פולהאם ו-ווסט ברומיץ' סיימו ב-1:1.

בולטון - ארסנל 0:0

בדקה ה-9 הגיעו התותחנים להזדמנות הראשונה שלהם, כשורמאלן הרים כדור מצויין אל ואן פרסי, אבל הבעיטה של ההולנדי נהדפה מקו השער על ידי וויטר. לא חלפו שתי דקות ו-ואן פרסי שוב פרץ נהדר והפעם העביר כדור רוחב טוב אל ארון רמזי, אבל הוולשי פספס את הכדור מול השער. בולטון גם היא לא נותרה רק בחלק שלה והרבתה לסכן את שערם של האורחים, אבל עד לסיום לא הצליחו אף אחת מהשתיים למצוא את הרשת, ואל חדרי ההלבשה הן ירדו ב-0:0 מאכזב.

ונגר שלח את תיירי הנרי אל המגרש במחצית השניה במטרה שהצרפתי אולי יושיע ויביא את שער הניצחון המיוחל, אבל גם זה לא עבד. הקצב נפגע, ומלבד מספר חצאי הזדמנויות לא הצליחו האורחים לסכן את שערו של בוגדאן. בדקות הסיום היו קרובים המארחים פעמיים מלחולל סנסציה, אבל שני הניסיונות של מארק דיוויס לא מצאו את הרשת, והמשחק הסתיים עם חלוקת נקודות, שמשרתת בעיקר את בולטון, שתיקח כל נקודה כרגע שהיא יכולה. יוסי בניון נכלל בסגל ארסנל, אך לא שותף.

משחקים נוספים:

אסטון וילה - קווינס פארק ריינג'רס 2:2
לאסטון וילה: ג'יבריל סיסה (12) וסטיבן וורנוק (29, עצמי). לקווינס פארק ריינג'רס: דארן בנט (45), שארל אנזוגביה 79)

פולהאם - ווסט ברומיץ' 1:1
לפולהאם: קלינט דמפסי (69). לווסט ברומיץ': סומן צ'וי (82)

בלקבורן - ניוקאסל 2:0
לניוקאסל: סקוט דאן (12, עצמי), גבריאל אוברטן (90)

סנדרלנד - נוריץ' 0:3
לסנדרלנד: פרייזר קמפבל (21), סטפן ססון (28), דניאל איילה (54, עצמי)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully