וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון נקנסה ב-15 אלף שקל

31.1.2012 / 18:02

הקבוצה הורשעה בעקבות התנהגות בלתי הולמת של אוהדיה בהפסד לראשון לציון. מ.כ הבקעה ביקרה בבית ספר בקרית מוצקין

בית הדין של איגוד הכדורסל הרשיע היום (שלישי) את הפועל חולון בהתנהגות בלתי הולמת של אוהדיה במשחק הליגה מול מכבי ראשון לציון בתחילת החודש. דייני בית הדין המשמעתי זיכו את חולון מאשמה של קריאות גזעניות כנגד שופט המשחק ירון זריף וכנגד מכבי ראשון לציון. חולון נקנסה בקנס כספי בגובה 15 אלף שקל.

בהחלטתם כתבו בין השאר דייני בית הדין המשמעתי: "אין למעשה מחלוקת כי לכותלי המגרש נכנס חפץ פלסטי קשיח שזהותו לא ברורה ואשר לא פגע במי מהשופטים או השחקנים, אולם אנו מרשיעים את הקבוצה בזריקת חפצים. גם ביטויים פוגעניים כמו "גרמנים" ו-"נאצים" אשר שלושת השופטים טוענים ששמעו ביטויים אלה, משקיף המשחק טוען כי לא שמע. ראינו גם את הקלטות שהוצגו בפנינו והתרשמנו כי אכן הייתה מקהלה לא מאורגנת של אוהדי חולון".

מ.כ הבקעה ממשיכה בהכנות לחצי הגמר

במסגרת פעילות ליגת העל למען הקהילה, ביקרה היום בצהריים מ.כ הבקעה בבית הספר אורט בקרית מוצקין. לאחר קבלת הפנים נשא ראש העיר, חיים צורי, דברי פתיחה, ולאחריו נשאו דברים גם יושב ראש מפעל הפיס, עוזי דיין ומנכ"ל קרית החינוך, שרה פינטו, אשר קיבלה גביע הוקרה.

מאמן הקבוצה אבי אשכנזי חזר לאיזור בו אימן בעבר: "זו זכות וגם חובה שלנו ושל כל ספורטאי להיות כאן ולתרום לקהילה. במיוחד לילדים ונערים, ישנה בקריות פעילות ספורטיביות ענפה והשקעה גדולה בכדורסל. אימנתי פה בעבר וכיף להיות כאן. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, וגם במשחקי ראווה כאלה".

במועדון רכשו כ-2000 כרטיסים למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד מכבי ראשון לציון ב-13 לפברואר, אשר ימכרו לאוהדי הקבוצה באולמה הביתי בגני תקווה. במועדון מקווים להענות רבה בקרב תושבי הבקעה, כפי שקרה בפעם הקודמת בה הגיעה הקבוצה למעמד ב-2003, "אנחנו עדיין לא חושבים על חצי גמר גביע המדינה", הודה אשכנזי, "אלא רק על המשחק הקרוב מול בני השרון. רק אחריו נתחיל את הכנות לחצי הגמר".

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully