וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשון לציון: סטפן דיאק סיכם

31.1.2012 / 20:47

הבלם הסרבי הרשים. אייל לחמן העביר אימון ראשון כמאמן הקבוצה, שרוצה לצרף את חלוץ אשדוד משה בן לולו

הבלם הסרבי סטפן דיאק, 22, ששיחק בקבוצת לה קורוניה ב' הספרדית סיכם היום (שלישי) בהפועל ראשון לציון. דיאק נבחן במקביל לאוקראיני אנדריי קונצ'אר, 26, אך הרשים יותר.

בתוך כך, ראשון תנסה לצרף את החלוץ משה בן לולו, שחקנה של מ.ס. אשדוד. בן לולו, שמסיים בסוף העונה את חוזהו באשדוד, מתקשה למצוא את מקומו בהרכב של יוסי מזרחי ולכן הוא מעדיף לנצל את חלון ההעברות כדי לעבור לקבוצה אחרת.

באשדוד רצו שהשחקן יאריך את חוזהו למספר שנים נוספות, אך הוא מעדיף לסיים את ההתקשרות בין הצדדים כבר בסיום העונה הנוכחית. בנוסף לראשון לציון, נמצאות גם עירוני רמת השרון ובני סכנין במירוץ אחרי החתמת החלוץ וגם שתיהן ינסו ביממה הקרובה להגביר את המאמצים כדי להחתימו. סוכנו של השחקן דודו דהאן אישר את הפרטים ואמר: "מחר נסכם באחת הקבוצות המוזכרות".

בתוך כך, אייל לחמן חתם היום באופן רשמי על חוזהו בראשון לציון, לאחר שאמש סיכם את הפרטים לעונה וחצי הקרובות והיום אף העביר את אימון הבכורה שלו בקבוצה בה החל את דרכו לפני כמעט עשור.

הבלם גל מאיו סיכם את תנאיו בקבוצה וכעת ממתינים בראשון לציון לשחרור מהפועל תל אביב. מאיו נכלל בסגל המורחב של הנבחרת הצעירה ושיחק העונה בנס ציונה מהליגה הלאומית

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

(עדכון ראשון: 14:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully