וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: מנואל פרסיאדו פוטר מספורטינג חיחון

לאחר חמש וחצי שנים שוחרר המאמן מתפקידו, כשהקבוצה מתחת לקו האדום: "אהיה שייך לחיחון כל המשך חיי", אמר

אחרי חמישה הפסדים בשישה משחקים וכשהקבוצה שקועה שלוש נקודות מתחת לקו האדום, במקום ה-19 לאחר 20 מחזורים, ספורטינג חיחון החליטה לפטר היום (שלישי) את מאמנה בחמש וחצי העונות האחרונות, מנואל פרסיאדו.

פרסיאדו בן ה-54, שהגיע לקבוצה מאסטוריה בקיץ 2006, וכבר בעונתו השנייה הוא הצליח להחזיר את חיחון לליגה הבכירה לאחר עשר עונות והצליח להשאירה שם למרות תקציב זעום. הוא ייזכר בעיקר כאחד המאמנים הראשונים בספרד שהתכסחו עם ז'וזה מוריניו, לאחר שזה מונה כמאמן ריאל מדריד. מוריניו האשים את פרסיאדו בעונה שעברה בהשלכת המשחק מול ברצלונה, לאחר שחיחון עלתה עם הרכב משני ובתגובה קרא לו פרסיאדו "קולגה רעה" ו"חלאה". לאחר מכן, הוא גם הנחיל לפורטוגלי הפסד ליגה ביתי ראשון לאחר כתשע שנים, כשהדהים את ריאל בברנבאו עם 0:1 באפריל 2011.

במסיבת עיתונאים שנערכה הבוקר אמר פרסיאדו: "אני מתנצל אם עשיתי כאן משהו רע, אהיה שייך לחיחון כל המשך חיי. אני מקווה שכולם יעזרו למועדון". נשיא הקבוצה מנואל וגה אראנגו אמר: "אני לא אוהב לדבר על פיטורים, בטח לא של פרסיאדו. חשבנו הרבה לפני שלקחנו את ההחלטה הזו, אבל המועדון הוא מעל לנשיא או לכל אחד אחר. זה הכדורגל".

המועמד המוביל מבחינת הנהלת הקבוצה לתפוס את מקומו של פרסיאדו הוא כוכב העבר של ריאל מדריד ומאמן חטאפה עד לתום העונה שעברה, מיצ'ל. כרגע עוד לא החלו בחיחון בשיחות עם המאמן ומי שיאמן בינתיים הוא עוזר המאמן אינייקי טחאדה.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully